يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۶
کد خبر: ۸۱۰۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
در هجدمین نشست حدیث پارسایی؛
هجدمین نشست از سلسله نشست‌های مذهبی حدیث پارسایی با موضوع «ادب الهی در ارتباط با نفس»، یکشنبه ۲۳ فروردین در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ سلسله نشست‌های حدیث پارسایی با اشاره به مباحث ولایی از مجموعه گذری بر زندگی عالم ربانی و مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حاج آقامجتبی تهرانی (ره) است که با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی برگزار خواهد شد. 
 
در هجدمین نشست حدیث پارسایی که با موضوع «ادب الهی در ارتباط با نفس» است، استاد خیرخواه به مباحث مطرح شده پیرامون پرکاربرد‌ترین اقسام ادب، معانی اعمّ و اخصّ نفس، طبع و جبلّت نفس، نامحدود بودن طبیعت نفس، انضباط نفس به واسطه عقل، مدت اختیاری و... با توجه به آیات و روایات و صحبت‌های مرجع بزرگوار حضرت آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی (ره) خواهد پرداخت. 
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند فردا یکشنبه ۲۳ فروردین ماه، ساعت ۱۰ صبح به فرهنگسرای سرو به نشانی خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۶۷۶۹۰۴ – ۸۸۶۵۱۷۸۶ تماس بگیرند و یا به درگاه اینترنتی   sarv.farhangsara.ir مراجعه کنند.
نظر شما