دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۷
کد خبر: ۸۱۰۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
در نشست مشترک دکتر محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با دبیر جشنواره فیلم شهر، رییس سازمان بر برگزاری این رویداد بزرگ سینمایی در زمان اعلام شده، تاکید کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دبیر پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر گفت: این جشنواره قطعا در خرداد امسال برگزار می‌شود و در نشست مشترکی که صبح امروز با دکتر محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد، وی تاکید صریح بر برگزاری این رویداد بزرگ سینمایی در زمان اعلام شده و اجرای باشکوه و جریان ساز آن دارد و معتقد است که این دوره از جشنواره باید چندگام جلو‌تر از دوره‌های پیشین برگزار شود. 

دبیر این رویداد سینمایی افزود: با توجه به تغییرات در حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و برخی گمانه زنی‌ها و پرسش‌های مکرر در قالب گمانی زنی، تغییر یا تعویق برگزاری جشنواره شهر را مطرح کردند که این گمانه‌ها دور از واقعیت است و جشنواره شهر طبق زمان بندی اعلام شده در زمان مقرر از ۳ تا ۱۲ خرداد در تهران برگزار خواهد شد. 
 
به گفته حقیقی، با توجه به استقبال گسترده اهالی سینما اعم از تهیه کنندگان، کارگردانان، فیلمنامه نویسان و مدیران مراکز و موسسات سینمایی و برنامه ریزی بسیار خوب در حوزه سینمای بین الملل، این دوره جشنواره در مقیاس وسیع و با برنامه‌های متنوع طراحی شده که امیدورایم افق تازه‌ای را در حوزه سینمای اجتماعی و شهری رقم بزند. 
 
دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر گفت: جشنواره شهر یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و موسسه تصویر شهر است که ریاست جدید سازمان هم تاکید ویژه دارد که این حرکت با ساختار اجرایی، محتوایی غنی و قدرتمند برگزار شود و تلاش ستاد اجرایی هم در همین راستا است. 
 
جشنواره بین‌المللی فیلم شهر از جمله رویداد‌ها و جریان فرهنگی و سینمایی کشور است که در ساختار آن بخش‌های مختلفی همچون فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های بلند داستانی ویدیویی، فیلم‌های مستند نیمه بلند و بلند، فیلم‌های کوتاه، مسابقه طرح اولیه فیلمنامه نویسی سینمایی، اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی سینما و سینمای بین الملل تعریف و گنجانده شده است.
نظر شما