شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۳
کد خبر: ۸۱۰۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
برنامه‌های سینمایی فرهنگسرا‌ها و مراکز فرهنگی پایتخت در هفته اول اردیبهشت
سالن‌های سینمایی فرهنگسراهای شهر تهران، در این هفته فیلم‌های «ایران برگر» و «جمشید و خورشید» را اکران می‌کنند و پسربچگی و استراحت مطلق هم در فرهنگسراهای ملل و ارسباران، نمایش داده و نقد می‌شوند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این هفته، خانه فرهنگ پامچال، سینما چاپلین فرهنگسرای بهمن و فرهنگسرای گلستان فیلم سینمایی ایران برگر را اکران می‌کنند. 
  
همچنین انیمیشن سینمایی «جمشید و خورشید» نیز دیگر فیلم اکران شده در سینما چاپلین فرهنگسرای بهمن خواهد بود. 
 
فیلم پسربچگی ساخته ریچارد لینکلیتر و محصول ۲۰۱۴ نیز چهارشنبه دوم اردیبهشت در فرهنگسرای ملل به نمایش در آمده و نقد خواهد شد. باشگاه فیلم تهران نیز «استراحت مطلق» عبدالرضا کاهانی را روز ۲۹ فروردین در آمفی تئا‌تر ارسباران، نقد و بررسی می‌کند. همچنین کانون فیلم فرهنگسرای عطار، دوم اردیبهشت میزبان سینمادوستان خواهد بود. 
 
کارگاه آموزش فیلم‌سازی در سه رشته تصویربرداری، فیلمنامه نویسی و کارگردانی، شنبه و دوشنبه و چهارشنبه این هفته در فرهنگسراهای سرو و خاتم برگزار می‌شود. این کارگاه‌ها، در ادامه کارگاه‌های فیلمسازی رایگان شهروندی جشنواره فیلم شهر است. 
به مناسبت هفته سلامت نیز، فرهنگسرای امید این هفته با شعار «درمان سرسری ممنوع» به تولید فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای می‌پردازد.
نظر شما