شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۰
کد خبر: ۸۱۰۶۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
در نوزدهمین نشست حدیث پارسایی
نوزدهمین نشست از سلسله نشست‌های مذهبی حدیث پارسایی با موضوع «مهار نفس در ادب الهی»، یکشنبه ۳۰ فروردین در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ سلسله نشست‌های حدیث پارسایی با اشاره به مباحث ولایی از مجموعه گذری بر زندگی عالم ربانی و مرجع عالی‌قدر حضرت آیت الله العظمی حاج آقامجتبی تهرانی(ره) است که با هدف گسترش شناخت شهروندان از الگوهای دینی برگزار خواهد شد. 
 
در نوزدهمین نشست حدیث پارسایی که با موضوع «مهار نفس در ادب الهی» است، استاد خیرخواه به مباحث مطرح شده پیرامون پرکاربرد‌ترین شروع مهار نفس با «ترک حرام»، «شئون سه گانه نفس»، «مقامات ثلاثه در سیر معنوی»، «هوای نفس مهم‌ترین عامل رکود معنوی انسان»، «نیاز به یک عامل بیرونی در تشخیص هوای نفس»، «جوانی و دوران پاکی روح»، «جلوه واقعی هوای نفس در قیامت» با توجه به آیه‌ها و روایت‌ها و صبحت‌های مرجع بزرگوار حضرت آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی(ره) خواهد پرداخت. 
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند فردا یکشنبه ۳۰ فروردین، ساعت ۱۰ صبح به فرهنگسرای سرو به نشانی خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۶۷۶۹۰۴ – ۸۸۶۵۱۷۸۶ تماس بگیرند و یا به درگاه اینترنتی sarv.farhangsara.ir مراجعه کنند.
نظر شما