شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۱
کد خبر: ۸۱۰۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ، از فرماندهان پیشکسوت دانشگاه نیروی هوایی شهید ستاری تجلیل شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این مراسم که با حضور جانشین فرمانده نیروی هوایی دانشگاه شهید ستاری ، امام جماعت مسجد حضرت ولی عصر(عج) ، مسئولان مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 و دانشگاه هوایی شهید ستاری در مسجد ولی عصر دانشگاه برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین فرجی، امام جماعت مسجد حضرت ولی عصر(عج) با اشاره به نقش بسیار مهم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ثبات منطقه و پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران، از فرماندهان پیشکسوت این نهاد به عنوان یکی از اخلاق مدارترین و متعهد ترین مسئولان نظامی، نظام نام برد.

وی گفت:  تعهد بی چون و چرا به ولایت یکی از شاخصه های بارز پرسنل فهیم نیروی هوایی است و از این که در این دوران مقدس، روحانیت نیز در کنار یگان نظامی قرار دارد ابراز خورسندی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی در خاتمه از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیریت فرهنگی منطقه 9 جهت برگزاری آیین پاسداشت قدردانی کرد.

 در ادامه به رسم یادبود و تقدیر از تلاش های جمعی از خلبانان و پیشکسوتان نیروی  هوایی جمهوری اسلامی ایران تجلیل و هدایایی اهدا شد.

آیین تجلیل از فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران" به همت فرهنگسرای رویش و با مشارکت دانشگاه هوایی شهید ستاری روز یکشنبه 30 فروردین در مسجد دانشگاه شهید ستاری برگزار شد. که حدود یک هزار نفر در این برنامه حضور داشتند.
نظر شما