شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۳
کد خبر: ۸۱۱۰۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
نمایشگاه هفته سلامت در هفته آغازین اردیبهشت به همت شهرداری منطقه ۲۱ و با مشارکت فرهنگسرای تهرانسر برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه هفته سلامت بر اساس شعار سازمان بهداشت جهانی با عنوان «ایمنی غذا، از مزرعه تا سفره» و در روزهای اول تا هفتم اردیبهشت در بوستان نرگس تهرانسر برگزار می‌شود. 
 
در این نمایشگاه که توسط دکتر‌پور نصر، سرپرست شهرداری منطقه در روز سه شنبه اول اردیبهشت  افتتاح شد غرفه‌های مختلفی از جمله ایستگاه‌های مشاوره تندرستی، محصولات و خدمات، ستاد بحران و... برپا شده است. 
 
فرهنگسرای تهرانسر نیز در زمان فعالیت نمایشگاه، با ارائه خدمات فرهنگی، هنری و آموزشی متناسب با حوزه سلامت به شهروندان حضوری فعال دارد. 
از جمله فعالیت‌های فرهنگسرای تهرانسر در نمایشگاه را می‌توان برگزاری مسابقات مختلف حضوری، مکاتبه‌ای و جدول متناسب با محتوای اعلام شده برای هر روز برشمرد. از دیگر برنامه‌ها می‌توان به بازی‌های پازل و معما گونه با عنوان شعار سال و بهداشت فردی اشاره کرد. همچنین ارائه خدمات ویژه در حوزه کتاب و کتابخوانی و نیز ارائه تخفیف و تسهیلاد در بخش آموزش بخشی از فعالیت‌های فرهنگسرای تهرانسر به شمار می‌رود. 
 
علاقه‌مندان برای حضور و بازدید از نمایشگاه می‌توانند تا روز هفتم اردیبهشت به ضلع غربی میدان کمال‌الملک، جنب بوستان نرگس مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۵۹۱۵۶۰ تماس بگیرند.
نظر شما