دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۹
کد خبر: ۸۱۱۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
به منظور گشایش نمایشگاه عکس «خاموش روشن» انجام شد
نمایشگاه عکس مینا قاسمی با عنوان «خاموش روشن» روز یکشنبه ششم اردیبهشت ماه با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران، جمعی از عکاسان، هنرمندان و هنرجویان در نگار خانه کلک خیال فرهنگسرای اخلاق افتتاح شد.
بازدید عضو شورای اسلامی شهر تهران از فرهنگسرای اخلاقبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران به منظور گشایش نمایشگاه عکس «خاموش روشن» در فرهنگسرای اخلاق حضور یافت و از نزدیک با هنرمندان و مسئولان فرهنگسرای اخلاق به گفت‌وگو نشست. 
 
مسجدجامعی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف فرهنگسرای اخلاق از جمله کتابخانه و کلاس‌های آموزشی از نزدیک با نحوه خدمات‌دهی به شهروندان آشنا شد و مسئولان نیز فعالیت‌های فرهنگی و هنری انجام شده در سطح منطقه چهارده را برای این عضو شورای اسلامی شهر تهران تبیین کردند. 
 
از بخش‌های دیگری که در این بازدید مورد توجه مسجد جامعی قرار گرفت سری «کتاب‌های من» است که آخرین تولید این سری کتاب‌ها، کتابی است ویژه کودکان با عنوان «خط سفید» که در راستای شعار «آسمان آبی ـ زمین پاک» توسط فرهنگسرای اخلاق آماده شده و مراحل چاپ آن انجام می‌شود و به‌زودی در فرهنگسرای کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی خواهد شد. 
 
نمایشگاه عکس «خاموش روشن» شامل ۲۲ عکس از منزل مرحوم «سید عبدالعلی فنا توحیدی» معلم، نویسنده، پژوهش گر و عارف شهر زواره است که این آثار از ۶ تا ۱۶ اردیبهشت در نگارخانه کلک خیال فرهنگسرای اخلاق به تماشاست.
 
نگارخانه کلک خیال در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار در طبقه دوم فرهنگسرای اخلاق واقع است و شماره تلفن ۳۳۳۵۰۰۶۰ آماده پاسخگویی به پرسش‌های مخاطبان است.
نظر شما