شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۳
کد خبر: ۸۱۱۹۲
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
بیست و یکمین نشست از سلسله نشست‌های مذهبی حدیث پارسایی با موضوع «هرزگی نفس و راه‌های مقابله با آن در روایات»، یکشنبه ۱۳ اردیبهشت در فرهنگ سرای سرو برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ سلسله نشست‌های حدیث پارسایی با اشاره به مباحث ولایی از مجموعه گذری برزندگی عالم ربانی و مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی حاج آقامجتبی تهرانی(ره) است که با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی برگزار می‌شود. 
 
در بیست و یکمین نشست حدیث پارسایی که با موضوع «هرزگی نفس و راه‌های مقابله با آن در روایات» است، استاد خیرخواه به کلیدی‌ترین مباحث مطرح شده پیرامون «آزادی نفس مساوی است با حیوانیت انسانی»، «مخالفت با هوای نفس تنها راه انسان شدن»، «راحتی و آسایش در مخالفت با هوای نفس»، «صعوبت و در عین حال امکان تأدیب نفس»، «ضبط خیال»، «جلوگیری از هرزه‌گری خیال با جهت دهی به آن»، «شیوه ضبط خیال»، «فتح خیال احتیاج به اسرار الهی دارد» و... با توجه به آیات و روایات و صبحت‌های مرجع بزرگوار حضرت آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی (ره) خواهد پرداخت. 
علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند روز یکشنبه ۱۳ اردیبهشت، ساعت ۱۰صبح به فرهنگسرای سرو به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۶۷۶۹۰۴ – ۸۸۶۵۱۷۸۶ تماس بگیرند یا به درگاه اینترنتیsarv. farhangsara. ir و یا instagram. com/farhangsara_sarv مراجعه کنند.
برچسب ها: فرهنگسرای سرو
نظر شما