يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۱
کد خبر: ۸۱۲۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
فرهنگسرای رازی با حضور نویسندگان و صاحب نظران ادبی برگزار می‌کند؛
نخستین نشست ادبی یارمهربان با رونمایی و بررسی کتاب «برج قحطی» با حضور هادی حکیمیان و نویسندگان و منتقدان ادبی در پردیس سینمایی رازی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ فرهنگسرای رازی در نخستین نشست ادبی یارمهربان، رونمایی و بررسی کتاب «برج قحطی» را با حضور هادی حکیمیان (نویسنده) و نویسندگان و منتقدان ادبی سه شنبه 15 اردیبهشت ساعت ۱۷ در پردیس سینمایی رازی برگزار می‌کند. 
 
این رمان با موضوع انقلاب اسلامی، بخشی از مبارزات و تاریخ اجتماعی مردم یزد در اواخر دوره قاجار و دوره پهلوی را روایت می‌کند. شخصیت اصلی داستان یک دانشجوی مبارز عهده دار است و در کنار آن برخی از آداب و رسوم و فرهنگ غنی مردمان دارالعباده، اصطلاحات و واژه‌های بومی و محلی یزد نیز ارائه می‌شود. 
 
در رونمایی این اثر هادی حکیمیان (نویسنده)، مجید قیصری، محسن سلیمانی (کار‌شناس و منتقد ادبی) و مجید اسطیری (مجری) حضور دارند. 
 
رونمایی و بررسی کتاب «برج قحطی» به همت فرهنگسرای رازی و انتشارات شهرستان ادب (ناشر کتاب) برگزار می‌شود. 
 
«برج قحطی» توسط مؤسسه فرهنگی شهرستان ادب در ۱۰ فصل و ۷۰۰ صفحه در قطع وزیری منتشر شده است. 
 
هادی حکیمیان تاکنون رمان «تنگه زاغ» با موضوع کودک و نوجوان و مجموعه داستان «گل انار‌ها را باد می‌برد» را منتشر کرده است. 

نشست ادبی یارمهربان به منظور ارتقای سطح علمی و آگاهی شهروندان از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با ترویج ناکارآمدی نظام توسط دشمنان با حضور استادان مجرب برگزار می‌شود و پیش از این جلسات چهار سوق کتاب فرهنگسرای رازی به نقد و بررسی آثار ادبی اختصاص داشت. 

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه می‌توانند به پردیس سینمایی رازی واقع در خیابان هلال احمر، نرسیده به میدان رازی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۵۵۴۰۹۵۴۹ تماس بگیرند.
برچسب ها: فرهنگسرای رازی
نظر شما