دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۳
کد خبر: ۸۱۲۱۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
نخستین یادواره شهدای مدافع حرم منطقه 15 سه شنبه 15 اردیبهشت با حضور زنان زینبی جنوب شرق پایتخت در فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این مراسم که با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافعین حرم و تجلیل از خانواده معظم این شهدای بزرگوار برگزار می شود، حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی، فرمانده ناحیه مالک اشتر، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و جمعی از مسئولین فرهنگی منطقه 15 در کنار خانواده شهدای مدافعین حرم حضور خواهند داشت.

هادی آشتیانی رئیس فرهنگسرای خاوران با اشاره به اینکه در عراق و سوریه جنگ میان تهجر و اسلام ناب و واقعی است، اضافه کرد:‌ دانش آموختگان مکتب حسینی و انقلاب اسلامی امروز با موقعیت‌شناسی از شرایط سعی دارند از حریم اهل بیت (ع) دفاع کنند و آموزه‌های اسلامی را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه مظلومیت این شهدای عزیز باعث شد ما به آنها بپردازیم و یادواره خاص این شهدا را برگزار کنیم، ادامه داد: نقش این عزیزان کماکان در آسایش و آرامش امروز مردم کشور مشخص نیست و ما در تلاش هستیم بیش از گذشته شهدای مدافع حرم در امنیت کشور را به مردم پایتخت معرفی کنیم.

در این مراسم از خانواده‎های شهیدان اکبر شهریاری، حمید تقوی‎فر، مهدی عزیزی تجلیل می‎شود.

اجتماع زینبیون منطقه 15 سه شنبه 15 اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا 18 در فرهنگسرای خاوران به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران برگزار می شود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 33015423 تماس بگیرند.
نظر شما