دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۷
کد خبر: ۸۱۲۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
پنجمین جشنواره فیلم شهر در نظر دارد همزمان با برگزاری این رویداد سینمایی در تهران، طی روزهای 3 تا 12 خرداد پنج سمپوزیوم بین المللی با حضور متخصصان و هنرمندانی از کشورهای مختلف برپا کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این سمپوزیوم های بین المللی با هدف بسترسازی و ایجاد فرصت برای بهره گیری از دانش و تجربه های اساتید سینمایی از دیگر کشور و هم اندیشی با هنرمندان و فیلمسازان و فعالان حوزه سینمایی ایران طراحی و تعریف شده است.

قرار است در این سمپوزیوم های تخصصی سینمایی، سخنرانی، بحث و گفتگوهای گروهی درباره موضوع های مهم سینمایی و جستارهای تازه در گستره تجارب سینمایی ارائه شود.

شرکت در این سمپوزیوم ها از طریق ثبت نام قبلی برنامه ریزی شده اما برای فیلمسازان برگزیده بخش آموزش فیلمسازی شهروندی محله و منتقدان، نویسندگان سینمایی و نمایندگان رسانه های گروهی رایگان پیش بینی شده است.

درخصوص زمان دقیق برگزاری و چگونگی ثبت نام علاقمندان و نام اساتید این سمپوزیوم ها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر به برنامه ریزی که توسط ستاد برگزاری جشنواره فیلم شهر درحال انجام است احتمالا تعداد این سمپوزیوم ها و کارگاه های تخصصی بیشتر خواهد شد.

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران 3 تا 12 خردادماه به دبیری سیاوش حقیقی در تهران برگزار می شود.

نظر شما