دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۹
کد خبر: ۸۱۲۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
مصطفی رحماندوست نویسنده کودک ونجوان که کارگاه قصه گویی وی هر روز در فرهنگسرای کتاب، برگزار می‎شود، هدف اصلی برنامه های این فرهنگسرا را ترغیب مردم به کتابخوانی می داند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مصطفی رحماندوست با حضور در فرهنگسرای کتاب درباره فعالیت‌های این مجموعه گفت: هدف اصلی از برپایی این غرفه‌ها در فرهنگسرای کتاب ترغیب مردم به مطالعه و ایجاد انگیزه برای آن است.
 
وی ادامه داد: به اعتقاد من همیشه در جهت کتابخوانی دو حرکت می‌بایست صورت گیرد: یکی تولید کتاب خوب و مناسب، و دیگری لذت بردن از مطالعه.
 
این نویسنده کودک و نوجوان درباره میزان تاثیرگذاری این فعالیت‌ها برای ترویج کتاب خوانی گفت: هر کدام از این فعالیت‌ها چنانچه به درستی ارزیابی شده و نقاط مثبت و منفی آن سنجیده شود، موفقیت آن حتمی خواهد بود.
 
وی در ادامه افزود: باید از انجام کار بازاری و عوام پسند پرهیز کرد و کوشید تا همه به کتاب جذب شوند.
 
مصطفی رحماندوست درباره برنامه کاری خود در فرهنگسرای کتاب گفت: قرار است که هر روز یک کارگاه قصه گویی در فرهنگسرای کتاب برگزار کنم تا طی آن مختصری از ویژگی‌های قصه گویی را برای بزرگسالان بیان کنم. در ادامه نیز به خواندن قصه‌ای با همان ویژگی‌ها بپردازم.
 
مصطفی رحماندوست همه روزه تا 25 اردیبهشت ماه از ساعت 15 و 30 دقیقه در فرهنگسرای کتاب به قصه‌گویی و بیان ویژگی‌های آن می‌پردازد.
 
فرهنگسرای کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران، در ضلع شرقی بلوار امام رضا (ع) مصلی امام خمینی (ره)، نبش خیابان هفتم واقع است.
مطالب مرتبط
نظر شما