دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۶
کد خبر: ۸۱۲۸۳
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
کارگاه آموزش مهارت‌های مطالعه آسان با عنوان «اینجوری بخون» که با استقبال بسیار خوب مخاطبان روبرو شده است، در فرهنگسرای کتاب برپا است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این ویژه برنامه که توسط  فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 برگزار می شود، کارشناسان و اساتید حوزه برنامه ریزی درسی و کتابداری ، درباره شیوه های مطالعه به بازدید کنندگان مشاوره می دهند.

خلاصه نویسی ، تکنیک های یادداشت برداری و نکته برداری با هدف به یاد سپاری مطالب مطالعه شده یکی از محورهای آموزش در این ویژه برنامه کارگاهی است. برنامه‎ ریزی و مدیریت زمان ، ترسیم جدول مطالعه ونحوه برنامه ریزی صحیح در راستای ارتقای کیفیت مطالعه محور دوم این برنامه است. محور سوم نیز دقیق خوانی شامل مروری بر نکات کلیدی مطالعه دقیق و تکنیکهای آن است. هم چنین بخش تند خوانی شامل آشنایی با تکنیک های مطالعه سریع با هدف مطالعه کتابهای بیشتر در زمان کوتاه مدت ارایه می شود.

زمان مشاوره فردی به هریک از مخاطبان در این برنامه  15 دقیقه است و فرهنگسرای خاتم این برنامه را تا 26 اردیبهشت هر روز از ساعت 9 تا 20 در محل برپایی فرهنگسرای کتاب در مصلی تهران، اجرا می کند.

سهیلا ذاکریان کارشناس ارشد مشاوره با 11 سال تجربه آموزش مهارتهای مطالعه در مدارس ، شهرزاد اکینچی کارشناس ارشد مشاوره و 15 سال سابقه آموزش مهارتها و مطالعه تحصیلی در مدارس ، حسین رحیمی کارشناس ارشد کتابداری و اطلاع رسانی ، مشاورمطالعه و کارشناسی کتاب و شیوه های مطالعه و دکتر محمد ابوالقاسمی دکترای مشاوره تحصیلی با 20 سال سابقه مشاوره در مدارس منطقه و استاد دانشگاههای تهران ، افرادی هستند که در این برنامه به بازدید کنندگان مشاوره می دهند.

ششمین فرهنگسرای کتاب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با شعار «همیشه کتاب» و «آسمان آبی، زمین پاک» همزمان با بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ساعت 10 تا 20 در مصلی حضرت امام خمینی(ره)، ضلع شرقی بلوار امام رضا(ع)، نبش خیابان هفتم، پذیرای علاقه‌مندان است.

نظر شما