يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۶
کد خبر: ۸۱۲۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
رئیس فرهنگسرای کتاب در نمایشگاه کتاب تهران درباره تسهیلات خرید کتاب گفت: ما امسال دو نوع بن تخفیف کتاب به ارزش ۲۵ و ۴۰ درصدی برای متقاضیان و مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه عرضه می‌کنیم.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حامد طراحی دبیر شورای سیاست گذاری و رئیس فرهنگسرای کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: امسال ارائه دهنده ۲ نوع بن تخفیف در فرهنگسرای کتاب هستیم. اول، بن های تخفیف برای ناشران عضو مجمع ناشران انقلاب اسلامی است. به این ترتیب متقاضیانی که این بن های تخفیف را تهیه می‌کنند می‌توانند آثار تمام کتاب‌های ناشران عضو مجمع ناشران انقلاب اسلامی را با ۲۵ درصد تخفیف خریداری کنند.

وی افزود: بن‌های دیگری که عرضه می‌کنیم، مربوط به ۶ ناشر آموزشی هستند. به این ترتیب مخاطبانی که بخواهند کتاب‌های ناشرانی چون گاج، قلمچی، نشر شهر، خیلی سبز، گلواژه و رهپویان دانش و اندیشه نوین را بخرند می توانند از این بن‌های حداکثر ۴۰ درصدی تهیه کنند. این بن‌ها بدون سقف خرید هستند.

رئیس فرهنگسرای کتاب ادامه داد: به علاوه کارت عضویت شهروندان تهرانی در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نیز در فرهنگسرای کتاب عرضه می‌شود و متقاضیان می‌توانند با تهیه کارت‌هایی که به آن‌ها می‌دهیم، به نزدیک ترین کتابخانه محل زندگی‌شان رجوع کرده و عضو این کتابخانه‌ها شوند.
نظر شما