دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۲
کد خبر: ۸۱۲۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
فرهنگسرای مترو همزمان با برپایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، برنامه‌های ویژه‌ای را در ایستگاه متروی شهید بهشتی اجرا می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، راه‌اندازی وب کیوسک‌های راهنمای کتاب با عنوان «کتاب یاب؛ راهنمای یافتن بهترین کتاب» اقدام ویژه‌ای است که فرهنگسرای مترو با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه در بین شهروندان اجرا می‌کند. 
 
نرم افزار «کتاب یاب» شامل دست‌چینی از بهترین کتاب‌های حوزه تاریخ ایران و جهان، خانواده، رمان، سیاسی، شعر، فرهنگ، کودک و نوجوان، مدیریت و مذهبی است که خلاصه کتاب به همراه اطلاعات ناشر و چاپ را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. 
 
این نرم افزار در قالب وب کیوسک‌های مستقر در ایستگاه متروی شهید بهشتی در ایام برپایی نمایشگاه کتاب، حدود ۳ هزار عنوان کتاب در ۱۵۰ موضوع را در معرض جستجوی مخاطبان قرار می‌دهد. 
 
نمایشگاه معرفی کتاب‌های تقریظ شده از سوی مقام معظم رهبری، ویژه برنامه دیگری است که در این روزها در ایستگاه متروی شهید بهشتی برگزار می‌شود. 
 
در این نمایشگاه اطلاعات ۴۳ عنوان کتاب تقریظ شده به همراه متن تقریظ در قالب فوم برد ۱۰۰ در ۷۰۰ در نگاه گذرهای ایستگاه متروی شهید بهشتی به نمایش گذاشته شده است. 
 
کتاب‌هایی چون «دا»، «همپای صاعقه»، «من زنده‌ام»، «نورالدین پسر ایران»، «خاک‌های نرم کوشک»، «پایی که جا ماند»، «آن بیست نفر»، «بابانظر» عناوین آثاری است که بر آن تقریظ شده است و در این نمایشگاه معرفی می‌شود. 
 
نمایشگاه کتاب «با کتاب پرواز را تجربه کن» عنوان ویژه برنامه دیگری است که در ایستگاه متروی شهید بهشتی برپا شده است. 
 
اثر «با کتاب پرواز را تجربه کن» سی و دومین شماره از مجموعه کتاب‌های مترو است که توسط «داوود یاراحمدی» طراحی شده و در این نمایشگاه در قالب ۲۰ فوم برد ۱۰۰ در ۷۰ در معرض دید عموم قرار گرفته است.
نظر شما