دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۷
کد خبر: ۸۱۳۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
کتاب «زن درون آلپاچینو» نوشته فریده حسینیان در باشگاه کتاب گلستان نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، باشگاه کتاب گلستان در ادامه سلسله نشست‌های خود، این بار کتاب «زن درون آلپاچینو» نوشته فریده حسینیان را ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت، در فرهنگسرای گلستان مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

این برنامه با حضور نویسنده کتاب و محمدرضا گودرزی و فاطمه جعفریان به عنوان منتقدان و دوستداران کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود. 
 
فاطمه جمالو (رییس کتابخانه گلستان) در این باره می‌گوید: کتاب «زن درون آلپاچینو» رمانی عجیب و روان‌شناختی که در درون خود سعی می‌کند تصویری تازه و بدیع از شخصیت نهفته در درون انسان‌ها را روایت کند. 
 
نویسنده در این رمان تلاش کرده با روایتی از سه نسل یک خانواده - که در حال حاضر برخی از اعضای آن در خارج از ایران به سر می‌برند - و رفت و آمد آن‌ها و مسافرت‌های مداوم آن‌ها به داخل و خارج کشور، زمینه و بستری برای مرور سه دهه از زندگی آن‌ها فراهم کند؛ روایتی انسانی احساسی و در مواقعی بسیار رمانتیک جدای از محتوا. 
  
در مواجه با «زن درون آل پاچینو» با رمانی سردست و خوش‌خوان مواجهیم. رمانی که نویسنده در آن هیچ عجله‌ای برای روایت ندارد و در عین حال اهل روده‌درازی‌های متداول در توصیف نیز نیست. 
 
حسینیان از عبارات و کلمات کاملاً به جا و مناسب بهره برده و سعی کرده تا روایت خاص خود را ذره ذره و با شکل و ظاهری در خور اعتنا و جذاب به مخاطب ارائه کند. جدای از این انتخاب ورودیه‌های مناسب برای هر فصل در کنار انتخاب پایان‌بندی‌های درست در هر فصل، بیش از پیش بر جذابیت این متن افزوده است. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، ضلع شمالی بوستان فدک مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۸۲۷۷۳۰ تماس بگیرند.
نظر شما