سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۷
کد خبر: ۸۱۳۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۱ از برگزاری نمایشگاه «تجلی ایثار» به همراه اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری همزمان با سالروز فتح خرمشهر در بوستان مریم در شهرک آزادی خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید احمد موسوی افزود: این برنامه‌ها که با هدف گرامیداشت فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در حماسه مقاومت و فتح خرمشهر طراحی و اجرا می‌شود، از روز یکشنبه سوم خرداد آغاز شده و تا روز پنجشنبه هفتم خرداد ماه ادامه خواهد داشت. 
 
اجرای این برنامه‌ها از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. از جمله بخش‌های این ویژه برنامه می‌توان به مراسم جشن مقاومت و پیروزی در خانه فرهنگ نور دانش، برپایی مسابقات مختلف فرهنگی و کتابخوانی، اجرای تئا‌تر خیابانی در بوستان مریم، نمایشگاه هنرهای تجسمی و تصاویر شهدای فتح خرمشهر در محوطه باز خانه فرهنگ نور دانش، نقاشی و قصه گویی دفاع مقدس برای گروه سنی کودکان و نوجوانان از جمله کتاب‌های ارزشمند شهید فهمیده، پایی که جا ماند و فصل درو کردن خرمن و همچنین سایر ویژه برنامه‌های جنبی است. 
 
وی، برگزاری جشن‌های شعبانیه از جمله میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، امام سجاد(ع)، حضرت عباس(ع)، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر، ویژه برنامه موسیقی، نمایشگاه کتاب، ویژه برنامه عصری با شعر، محفل انس با قرآن مجید، برپایی کارگاه طراحی و نقاشی با موضوع ایثار و مقاومت را از دیگر برنامه‌های ویژه فرهنگی و هنری بزرگداشت سالگرد فتح خرمشهر ذکر کرد. 

این برنامه‌های فرهنگی در بوستان مریم شهرک آزادی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به منظور شرکت در برنامه و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۴۴۵۳۱۷۷۷ خانه فرهنگ نور دانش تماس بگیرند و یا به نشانی شهرک آزادی، جنب بوستان مریم، بلوار محمد رسول الله مراجعه کنند.
برچسب ها: منطقه ۲۱
نظر شما