يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۶
کد خبر: ۸۱۴۶۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
استاد دانشگاه تربیت مدرس در کارگاه «نظام نوآوری در تولید محصولات فرهنگی» مطرح کرد:
دکتر قاضی‌نوری در کارگاه «نظام نوآوری در تولید محصولات فرهنگی» در سومین همایش ملی و دومین جشنواره ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی در باب نوآوری، نظام نوآوری و نظام نوآوری فرهنگی سخن گفت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه شماره ۵ سومین همایش ملی و دومین جشنواره ارتقای کیفیت آثار، محصولات، و فعالیت‌های فرهنگی با عنوان «نظام نوآوری در تولید محصولات فرهنگی» روز سه‌شنبه ۵ خرداد با ریاست دکتر ملکی تبار برگزار شد. 
 
دکتر سید سپهر قاضی‌نوری که ارائه دهنده مباحث کارگاه «نظام نوآوری در تولید محصولات فرهنگی» بود، درباره بحث نوآوری، نظام نوآوری و نظام نوآوری فرهنگی سخن گفت. 
 
این استاد دانشگاه تربیت مدرس، نظام نوآوری فرهنگی را در حوزه‌های مختلف صنعت گردشگری، صنعت ورزش و... و کاستی‌ها و نقاط قوت این حوزه‌ها را بررسی کرد. از نظر او تمام اجزای یک چرخه فرهنگی هر اندازه هم که کوچک باشند، به اندازه تمام اجزای اصلی چرخه اهمیت دارند. زیرا در صورت حذف شدن یا ناقص بودن هر یک از آن‌ها، عملکرد همه چرخه مختل می‌شود. 
 
آستان قدس رضوی، موسسه امام خمینی قم، موسسه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از دستگاه‌های مشارکت کننده در این نشست بودند. 
 
سومین همایش ملی و دومین جشنواره ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، ۴ و ۵ خرداد در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
نظر شما