يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۸
کد خبر: ۸۱۵۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۷
نمایش فیلم «تاج محل» با حضور سینماگران برجسته سینما در پردیس آزادی برگزار شد و دانش اقباشاوی کارگردان این اثر فیلمش را به علیرضا داودنژاد تقدیم کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم «تاج محل» در روز چهارم جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در سینما آزادی به نمایش درآمد و میزبان خانواده داودنژاد و جمعی از سینماگران بود.
 
در این نمایش، دانش اقباشاوی کارگردان «تاج محل»، فیلمش را به علیرضا داودنژاد تقدیم و تندیسی را به نیابت از داودنژادِ پدر، به داودنژادِ پسر اهد ا کرد.
 
در نمایش فیلم «تاج محل» در سینما آزادی، سینماگرانی مانند سیروس الوند، مهدی نادری، علی مردانه، ابوالحسن داودی، بیتا منصوری حضور داشتند.
 
اقباشاوی پیش از نمایش فیلمش خطاب به تماشاگران گفت: بارها و بارها، از بهروز افخمی شنیده و خوانده‌ایم که فیلم‌هایتان را طوری بسازید که کودکان و نوجوانان را تحت تاثیر قرار دهند، شاید کودکی با دیدن فیلم شما، بیست سال بعد تصمیم گرفت در راه تغییر جهان گام بردارد.
 
وی افزود: آقای داودنژاد نازنین، شما اینگونه فیلم می‌ساختید و می‌سازید، برای آینده، برای گام برداشتن در مسیر تغییر جهان و نه برای تشریح حدیث نفستان و نه حتی تلاش کردن برای تفسیر جهان. نسل ما که آن سال‌ها نوجوانانی پرشور و امید بودند، با دیدن آن خلوص، فتوت و پاکی آرزو می‌کردند تا بتوانند جهان را به سمت اردوگاه خیر تغییر دهند.
نظر شما