يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۲
کد خبر: ۸۱۵۵۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
در آستانه فرارسیدن قیام خونین 15 خرداد، نشست «حماسه» باحضور هوشنگ بختیاری سه شنبه 12 خرداد ساعت 10 در خانه فرهنگ شیخ هادی برگزار می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه با هدف ارتقای شناخت مردم در زمینه دستاوردهای انقلاب اسلامی ، مقابله با ترویج ناکارآمدی نظام اسلامی به بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیان حوادث 15 خرداد و نقش ان در پیروزی انقلاب برگزار می شود.

نشست «حماسه» با حضور هوشنگ بختیاری از فعالان قبل از انقلاب و از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به اجرای برنامه برای مخاطبان می پردازد.

قیام 15 خرداد، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است در این روز مردم شهرهای قم، تهران و چند شهر دیگر در اعتراض به دستگیری حضرت امام خمینی(ره) به قصد حمایت از رهبرشان به خیابان ها آمدند و رژیم طاغوت برای سرکوب این قیام تاریخی به اسلحه روی آورد و حدود 15 هزار نفر مسلمان انقلابی به خاک و خون کشیده شدند.

علاقه مندان جهت حضور در برنامه های خانه فرهنگ شیخ هادی می توانند به نشانی خیابان ولی عصر(عج)، نرسیده به سه راه جمهوری، کوچه شهید سخنور مراجعه و یا با شماره تلفن 66498587 تماس بگیرند.

نظر شما