شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۹
کد خبر: ۸۱۵۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
فیلم‌های «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور و «مردن به وقت شهریور»ساخته هاتف علیمردانی در آخرین روز جشنواره فیلم شهر به نمایش در آمد و با استقبال گسترده مخاطبان همراه شدند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سینمایی «قندون جهیزیه»ساخته اول علی ملاقلی‌پور دوشنبه 11 خردادماه در پردیس سینمایی ملت به نمایش درآمد و استقبال از آن به گونه‌ای بود که تا چند دقیقه پس از پایان فیلم تماشاگران به تشویق پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است عطا و معصومه در خانه ای مستأجرند، موعد اجاره آنها پایان یافته اما می خواهند در خانه بمانند.

در این فیلم حضور اکبر عبدی، افسانه چهره‌آزاد و کریم اکبری‌مبارکه، صابر ابر، نگار جواهریان، مصطفی ساسانی، حسن عباسی، وحید نفر، حیدر زرقومی به ایفای نقش پرداخته اند .

همچنین در سانس 21 سالن یک پردیس ملت نیز سینمایی «مردن به وقت شهریور»به کارگردانی هاتف علیمردانی نمایش داده شد که این فیلم نیز با استقبال خوب مخاطبان جشنواره همراه بود.

این فیلم داستان سینا است که چند ماه بیشتر برای قبولی در کنکور فرصت ندارد. از یک سو بنیاد متزلزل خانوادگی و از سوی دیگر آشنایی او با یک جوان خیابانی عاشق موسیقی ماجراهایی را برای او رقم میزند.

«مردن به وقت شهریور»با بازی حمید فرخ‌نژاد، هانیه توسلی، نوید لایقی‌مقدم، صبا گرگین‌پور، نازنین بیاتی، مارتین شمعون‌پور، مهراد ماکوئی، پروین ملکی، کتایون سالکی و ترلان پروانه جلوی دوربین رفته است.
نظر شما