شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۱
کد خبر: ۸۱۵۹۸
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
گردهمایی ماهانه اعضای موسیقی با رویکرد طرح مباحث نظری و عملی موسیقی و بررسی آن با هدف اشاعه فعالیت‌های خلاق موسیقی با اجرای آثار اعضای باشگاه موسیقی ارسباران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در دومین نشست باشگاه موسیقی فرهنگسرای ارسباران، قطعاتی از آثار اعضای این باشگاه چهارشنبه ۲۰ خرداد ساعت ۱۶ اجرا می‌شود.
  
در این نشست تصنیف و چهارمضراب اصفهان اثر مسعود پاد، قطعاتی در دستگاه شور و همایون اثر علی حلاج‌نیا، تصنیف خال لب و پیش درآمد بی‌قرار (بیات اصفهان) اثر رضا علی‌آبادی، تک نوازی تار، قطعه‌ای در دو مینور، آهنگساز و نوازنده تار سینا شیرین‌ور، ضربی ماهور برای سه تار و تارباس اثر (وحید افتخارحسینی)، چهارمضراب اصفهان برای کمانچه، سه تار و تارباس اثر (مسعودپاد با تنظیم وحید افتخارحسینی)، آواز ضربی در راک و اوج، تصنیف ماهور اثر سعید یعقوبیان و آواز بدون کلام برای پیانو اثر مهران پورمندان توسط اعضای باشگاه موسیقی ارسباران نواخته می‌شود.
 
گردهمایی ماهانه اعضای موسیقی با رویکرد طرح مباحث نظری و عملی موسیقی و بررسی آن با هدف اشاعه فعالیت‌های خلاق موسیقی، دعوت از نوازندگان و آهنگسازان بوده که بررسی آثار هنرمندان همچنین تشکیل گروه سنتی و کر، برخی از فعالیت‌های باشگاه موسیقی ارسباران در طول ۲ سال فعالیت مداوم است.
 
باشگاه موسیقی فرهنگسرای ارسباران هرماه یک نشست، ویژه اعضای باشگاه برگزار می‌کند که در اولین نشست عمومی این باشگاه «آثار محمدسعید شریفیان» بررسی شد.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های 20-22872818 تماس بگیرند.
نظر شما