دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۱
کد خبر: ۸۱۶۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
امیرحسین قربانی در مراسم معارفه مدیر جدید خانه فرهنگ گرمدره مطرح کرد:
مدیر فرهنگی هنری منطقه 22 تهران از تاسیس خانه قرآن در این منطقه برای تربیت قاریان و موذنین نوجوان در غرب پایتخت خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهرانِ امیرحسین قربانی در مراسم معارفه مدیر جدید خانه فرهنگ گرمدره که روز گذشته هجدهم خرداد در این مرکز برگزار شد، با تاکید بر تنوع برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 22 در ماه مبارک رمضان گفت: یکی از برنامه‌های مهم منطقه، جذب نوجوانان به انجام فعالیت های قرآنی است و بر این اساس تاسیس خانه قرآن را برای تربیت حرفه ای  نوجوانان موذن و قاری قرآن در دستور کار داریم.

رییس فرهنگسرای تهران با اشاره به ویژگی های ارزنده هیئات مذهبی در انجام کارهای مشارکتی اظهار داشت: بنا داریم در فعالیت های فرهنگی شیوه مدیریت معنوی و همدلانه هیات‌های مذهبی را الگوی خود قرار دهیم. 

وی ضمن قدردانی از مدیر پیشین خانه فرهنگ گرمدره اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامه های جدید، مخاطبین بیشتری به ویژه از قشر نوجوان جذب این مرکز شوند.

حجت‌الاسلام مجدزاده مدیر جدید خانه فرهنگ گرمدره نیز در این مراسم با اشاره به رویکرد تازه برنامه‌های این مرکز برای جذب نوجوانان و جوانان تاکید کرد و گفت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است تا ضمن جذب نوجوانان به فعالیت‌های قرآنی، استعدادهای آنان را برای حضور در طرح تربیت موذنین نوجوان شناسایی و جذب خانه قرآن منطقه کنیم.

مراسم معارفه حجت‌الاسلام مجدزاده و تکریم بهنام جعفری مدیران پیشین و جدید خانه فرهنگ گرمدره با حضور امیرحسین قربانی رییس فرهنگسرای تهران، معاونین، مدیران و کارکنان مراکز فرهنگی هنری منطقه 22 صبح روز دوشنبه 18 خرداد در این مرکز برگزار شد.

نظر شما