دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۸
کد خبر: ۸۱۶۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
همراه با اهدای رایگان کتاب و در پانزدهمین نشست ترنم قلم فرهنگسرای گلستان:
کتاب «تخت و مورچه» نوشته شهرام کرمی در پانزدهمین نشست ویژه برنامه ترنم قلم در فرهنگسرای گلستان نقد و بررسی می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نشست نقد و بررسی کتاب «تخت و مورچه» روز ۲۶ خرداد با حضور شهرام کرمی نویسنده کتاب و دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، محمدرضا گودرزی و خلیل نیک‌پور منتقدین ادبی در فرهنگسرای گلستان برگزار خواهد شد.

«تخت و مورچه» داستان مورچه نوجوانی به نام موچک است که با زیر پا گذاشتن قوانین دنیای مورچگان به انسان‌ها نزدیک می‌شود و با حضرت سلیمان گفت‌و‌گو می‌کند. هر چند که موچک بابت این کارش مدتی به زندان می‌افتد اما پس از بخشودگی همچنان به تجربه‌های نو و ماجراجویی ادامه می دهد و موفق می شود پیروان حضرت سلیمان را از مرگ او آگاه کند.

رمان «تخت و مورچه» شهرام کرمی نقد و بررسی می‌شود

 کتاب تخت و مورچه در ۲۵ فصل و در ۲۱۸ صفحه از سوی انتشارات سروش و انتشارات حوا منتشرشده است.

این کتاب اولین رمان شهرام کرمی برای کودکان محسوب می‌شود و با تصاویری از هاله پارسازادگان و طرح جلدی از عطیه بخارایی همراه است.

کتابخانه فرهنگسرای گلستان امکان اهدا رایگان «کتاب تخت و مورچه» را به علاقه‌مندان ایجادکرده است و علاقمندان می توانند با شماره ۷۷۸۲۷۷۳۰ برای تهیه کتاب تماس بگیرند. 

پانزدهمین نشست ترنم قلم ۲۶ خرداد ماه ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات کتابخانه گلستان به نشانی نارمک میدان هلال احمر خیابان گلستان فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.

نظر شما