دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۲
کد خبر: ۸۱۷۵۰
|
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
«جزء خوانی قرآن کریم»، کلاس «تفسیر قرآن»، «کارگاه شرح نهج البلاغه» و نمایشگاه گروهی نقاشی «سبحان» از جمله ویژه‌برنامه‌های فرهنگسرای قرآن در ماه مبارک رمضان است.
فرهنگسرای قرآن با جزءخوانی به استقبال ماه خدا می‌رودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ فرهنگسرای قرآن در ماه مبارک رمضان ویژه‌برنامه‌های متعددی برای مخاطبان خود تدارک دیده است.
 
برنامه «جزء خوانی قرآن کریم» که ویژه خواهران است، هر روز از ساعت 11 تا 13 با حضور استاد صغری هدایت، از پیشکسوتان و مربیان قرآنی شهر تهران، برپا می‌شود.
این برنامه از روز نخست تا پایان ماه مبارک رمضان (به غیر از روزهای تعطیل رسمی) برگزار می‌شود و ورود به آن برای عموم آزاد است.
   
برپایی کلاس «تفسیر قرآن» و «کارگاه شرح نهج‌البلاغه» از دیگر برنامه‌های فرهنگسرای قرآن است که از روز شنبه 6 تیر با حضور استاد مهدی علیقلی جلسه نخست ترم تابستان آن آغاز می‌شود.
 
در کارگاه شرح نهج‌البلاغه، خطبه ۲۱۶ با موضوع رابطه متقابل دولت و ملت بررسی می‌شود.
این دوره آموزشی شنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ در دو بخش برگزار می‌شود؛ کلاس «تفسیر قرآن» از ساعت ۹ تا ۱۰/۳۰ و کارگاه شرح نهج‌البلاغه، از ساعت ۱۰/۴۵ تا ۱۲ برپا می‌شود.
  
نمایشگاه گروهی نقاشی «سبحان» نیز، در ماه مبارک رمضان از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ در نگارخانه هدی میزبان بازدیدکنندگان است. موضوع آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه، طبیعت بی‌جان، طبیعت و پرتره است.
نظر شما