يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۸
کد خبر: ۸۱۷۵۹
|
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
برنامه‌های ماه مبارک رمضان فرهنگسرای هنگام اعلام شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ محمدجواد حیدری‌پور رییس فرهنگسرای هنگام در رابطه با برنامه های این مرکز در ماه مبارک رمضان گفت: همزمان با فرارسیدن ماه رمضان، برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در راستای احیای فرهنگ دینی و اعتلاف فرهنگ قرآنی و گسترش فضایل اخلاقی در فرهنگسرای هنگام برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی از جمله کیمیای سلامت برپایی نشست آموزشی، طب سنتی و آشنایی با گیاهان دارویی و نحوه صحیح مصرف کردن دم نوش‌ها از برنامه‌های این ماه است. همچنین کلاس‌های تفسیر و جز خوانی قرآن و آموزش احکام با عنوان حبل المتین، ترنم وحی و چشمه معرفت با حضور جمعی از بانوان در ایام ماه مبارک رمضان برگزارمی شود.
  
حیدری‌پور اضافه کرد: خشت اول عنوان برنامه‌ای است که با هدف گسترش و تعمیق شناخت کودکان از الگوهای دینی توسط مدرسین حوزه علمیه برگزارمی شود. ویژه برنامه سحر خیزان کوچک مخصوص روزه اولی‌ها همزمان با سعادت دومین اخترتابناک آسمان امامت حضرت امام حسن مجتبی(ع) با حضور جمعی از دختران منطقه اجرا خواهد شد.
  
فرهنگسرای هنگام واقع در میدان رسالت، خیابان دلاوران، خیابان آزادگان شمالی است و همه روزه میزبان علاقه‌مندان و روزه داران است.
نظر شما