دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۳
کد خبر: ۸۱۷۷۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
نهمین نشست در قلم‌رو داستان برگزار می‌شود
نهمین نشست «در قلمرو داستان» با هدف آشنایی با داستان‌های ملل به نقد و بررسی کتاب «خوشبختی در ویترین» اثر آلبرتو موراویا نویسنده ایتالیایی اختصاص دارد و سه‌شنبه ۲ تیر ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در نشست «در قلمرو داستان» این هفته فرهنگسرای ارسباران، محمدرضا گودرزی نویسنده و مدرس داستان‌نویسی به بررسی کتاب «خوشبختی در ویترین» آلبرتو موراویا که بر 15داستان با آثاری طنز و سورئالیستی است می پردازد.

این کتاب با ترجمه مشترک اعظم رسولی، هاله ناظمی و مژگان مهری منتشر شده است.

آلبرتو موراویا نویسنده و روزنامه نگار سال 1907 در شهر رم متولد شد. کتاب «دنباله رو» با موضوع ضدفاشیستی از آثار مشهور اوست. سرکشی، زن رومی، داستان های رومی، تحقیر، دو زن، دلتنگی، عشق و زناشویی لیدا، اروتیسم نیزاز دیگر آثار این نویسنده است.

«درقلمرو داستان» با هدف شناخت فرهنگ داستانی ملل با حضور اساتید و اهل قلم هر هفته در فرهنگسرای ارسباران برگزار و هر بار آثار یک نویسنده نقد و بررسی می شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره هاي 20-22872818 تماس بگیرند.

نظر شما