دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۴
کد خبر: ۸۱۸۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
با حضور رئیس، معاونان و مدیران سازمان برگزار شد؛
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با صدور احکام جداگانه محمد خیاطیان را به سمت معاون مالی و اداری و حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور را به عنوان مشاور رئیس سازمان منصوب کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین تکریم و معارفه معاون مالی و اداری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور محمود صلاحی رئیس، معاونان و مدیران سازمان سه‌شنبه ۹ تیرماه در سالن اجتماعات سازمان فرهنگی هنری برگزار شد. در این جلسه مهدی بابایی تکریم و محمد خیاطیان به عنوان معاون مالی و اداری و حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور به عنوان مشاور رئیس سازمان فرهنگی هنری شهراری تهران معارفه شدند.
  
دکتر صلاحی در ابتدای این مراسم با اشاره به توفیق‌های حاصل‌شده در ماه رمضان گفت: بر اساس گزارش‌های رسیده، ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان با استقبال گسترده مخاطبان در حال برگزاری است. برخی از این برنامه‌ها چنان فاخرند که از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شوند. یکی از برنامه‌های امسال در توچال و از سوی فرهنگسرای آسمان با کمک بنیاد مستضعفان اجرا می‌شود که سختی‌های خاص خود را برای انتقال مهمانان به این منطقه دارد.
  
وی افزود: معتقدم برای جابه‌جایی در هر مجموعه‌ای بهتر است از نیروهای پیشین آن سازمان استفاده شود. همه نیروها باید دلبستگی سازمانی داشته باشند. همان گونه که آدمی به سرزمین مادری‌اش علاقه دارد. وقتی نیرویی از سازمانی می‌رود، باید به محل کار خود علاقه داشته باشد. یکی از نشانه‌های فرهنگی بودن، علاقه کاری و علاقه به یکدیگر است.
  
برنامه‌های رمضان سازمان تا ۱۲ هزار نفر مخاطب دارد

صلاحی با بیان اینکه شهروندان تهران آینه و پیشانی نظام جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به عنوان سالم‌ترین و بزرگ‌ترین سازمان فرهنگی می‌تواند در جلب همکاری دیگران برای اعتلای فرد و جامعه موثر باشد؛ انواع خدمت از خدمت‌های عمرانی گرفته تا نظافتی، همگی ارزشمندند. ولی خدمت فرهنگی سرآمد همه خدمت‌هاست. زیرا در آن ارشاد و هدایت وجود دارد. اگر همه خدمات در خدمت تعالی جامعه نباشد، حرکتی به سمت صعود ایجاد نخواهد شد. اگر خدمت فرهنگی درست انجام شود، افراد هدایت می‌شوند. 
 
حجت الاسلام حسن ناصری‌پور که در این مراسم به عنوان مشاور سازمان معارفه شد، با اشاره به اهمیت ماه رمضان گفت: مدیریت در عالم امروز سود محور است. از آنجا که آفرینش عالم بر مدار حب است، استادان دانشگاه و حوزه نباید مدیریت را بر اساس نگاه مکتب‌های غربی تعریف کنند.

  برنامه‌های رمضان سازمان تا ۱۲ هزار نفر مخاطب دارد

بابایی، معاون مالی و اداری سابق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نیز با اشاره به فعالیت ۱۸ ماهه خود در این سازمان، گزارشی از فعالیت‌ها و اقدام‌های این معاونت ارائه داد. بابایی به عنوان معاون امور مناطق و برنامه‌ریزی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران منصوب شده است. 

  برنامه‌های رمضان سازمان تا ۱۲ هزار نفر مخاطب دارد

محمد خیاطیان، معاون مالی و اداری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آخرین سخنران این جلسه بود که گفت: قول می‌دهیم پیشنهادهای خود را در طبق اخلاص عملی کنیم. کار در حوزه معاونت مالی و اداری سخت است و توقع‌های زیادی چه قانونی و چه غیرقانونی در این حوزه وجود دارد که همگی بیانگر دیگر دشواری‌های کار است. امیدوارم سرمایه اجتماعی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تقویت شود و مشارکت، اعتماد و اتحاد در میان کارکنان سازمان افزایش یابد.
برچسب ها: محمود صلاحی
نظر شما