شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۸
کد خبر: ۸۱۸۸۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
فرهنگسرای شفق همزمان با ماه مبارک رمضان و ایام شهادت حضرت علی(ع)، کارگاه نقاشی «محراب عشق» را در نگارخانه شفق برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این کارگاه آموزشی با هدف بسترسازی و ارتقای سطح آموزش‌های تخصصی هنرهای تجسمی و توسعه فعالیت‌های آموزشی هدفمند و بهره‌مندی از حضور استادان مطرح کشوری، شنبه ۱۳ تیرماه از ساعت ۹ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.
 
این کارگاه نقاشی با حضور استادان محمد نیاستی، پری نیکاییلی، ناصر عطری‌نژاد و علیرضا مرادی، به همراه ۱۵ نفر از هنرجویان و دانشجویان هنر به صورت یک روزه در نگارخانه شفق برگزار می‌شود و حضور در این کارگاه آموزشی برای همه علاقه‌مندان رایگان است.

گفتنی است کارگاه نقاشی با موضوع ضربت خوردن حضرت علی(ع) و با تکنیک رنگ روغن اجرا می‌شود و در آخر، تعدادی از آثار برگزیده این کارگاه در کنار سایر آثار تولیده شده توسط شرکت کنندگان، از ۱۴ تا ۱۹ تیرماه نیز در نگارخانه فرهنگسرای شفق به نمایش گذاشته می‌شود.
  
علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه و بازدید از نمایشگاه می‌توانند به فرهنگسرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱، بوستان شفق، مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 19-88554016 تماس بگیرند.
  
shafagh.farhangsara.ir به منظور آگاهی از دیگر برنامه‌های فرهنگسرای شفق در دسترس علاقه‌مندان است.

نمایشگاه و کارگاه نقاشی «محراب عشق» در شفق
برچسب ها: فرهنگسرای شفق
نظر شما