دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۶
کد خبر: ۸۱۸۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
شهردار منطقه ۸ با اشاره به پایان تدریجی پروژه‌های زیرساختی در شهر تهران تصریح کرد: اکنون زمان همسویی کالبد شهری با فرهنگ و هنر در شهر تهران فرا رسیده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهمن نوری شهردار منطقه هشت در دیدار با مدیر، معاونان و روسای مراکز فرهنگی هنری منطقه ۸با اشاره به ثمرات و برکات ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه رمضان که فرا می‌رسد فضای جوامع اسلامی، رنگ و بوی معنوی بیشتری به خود می‌گیرد و هرکس به فراخور حال خویش تلاش می‌کند تا از این فرصت توشه‌ای بردارد.
 
وی افزود: یکی دیگر از برکات این ماه نزول قرآن کریم بر قلب نازنین پیامبر اکرم(ص) است، در نتیجه این ماه بهار قرآن و ماه بهره‌‌گیری از برکات این کتاب آسمانی است و باید هر چه توان داریم از این سفره پر برکت الهی بهره بگیریم.
 
نوری در ادامه به وظایف کارگزاران فرهنگی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های فاخر فرهنگی باید در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب عملیاتی شود و در نتیجه در سطح منطقه از همه ظرفیت‌ها در یک راستا و آن هم ترویج اخلاق باید جدا تلاش کنیم.
   
شهردار منطقه هشت در این دیدار که با حضور دکتر رضوانی (سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و مدیر روابط عمومی منطقه) همراه بود، اضافه کرد: با افزایش همکاری‌ها و تعاملات دستگاه‌های مختلف فرهنگی منطقه به ویژه مراکز سازمان فرهنگی هنری و معاونت فرهنگی اجتماعی به دنبال برگزاری برنامه‌های مشترک و پر محتوا هستیم تا بتوانیم شاهد ارتقای سطح رضایتمندی و اعتماد بیشتر شهروندان باشیم.
  
شهردار منطقه ۸ ادامه داد: با توجه به نیاز نسل امروز مسئولان فرهنگی باید مسئله جوانان و خواسته‌های آنان را به عنوان یکی از هدف‌ها و ماموریت‌های جدی مدیریت شهری قلمداد کنند.
  
شهردار منطقه در این دیدار نسبت به تحویل ساختمانی مناسب و در شأن قرآن کریم برای خانه قرآن منطقه هشت و راه‌ندازی آن در ماه مبارک رمضان تأکید کرد.
  
ناصر امین‌زاده (مدیر فرهنگی هنری منطقه ۸ و رییس فرهنگسرای گلستان) نیز در این دیدار، با تقدیر و تشکر از شهردار منطقه و اظهار خوشحالی از نگاه و رویکرد مهندس نوری در حوزه فرهنگ و هنر، با اشاره به رهنمودها و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و هنر و متولیان فرهنگی گفت: عرصه فرهنگ و هنر بسیار پر اهمیت و حساس و ظریف است که انشاءالله با بهره‌گیری از برکات ماه مبارک رمضان و توجه به رهنمودها و حمایت‌های راهگشای شهردار محترم منطقه در تعامل جدی و همکاری‌های هم‌افزا با مدیریت شهری منطقه به‌ویژه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و در راستای نیل به هدف‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بتوانیم خدمت شایسته و مطلوب و اثربخشی را به شهروندان منطقه داشته باشیم.
نظر شما