دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۹
کد خبر: ۸۱۸۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
پنجمین شب ضیافت آسمان در فرهنگسرای بام تهران برگزار شد
پنجمین برنامه ضیافت آسمان فرهنگسرای بام تهران در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) با حضور چهره های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی میزبان هزاران نفر از مردم شهر تهران بود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ ویژه‌برنامه «ضیافت آسمان» که از ششم تیرماه در فرهنگسرای بام تهران واقع در ایستگاه یک توچال در حال برگزاری است، پنجمین شب از برنامه خود را به مناسب میلاد امام حسن مجتبی(ع) به کریم اهل بیت(ع) تقدیم کرد.

ویژه برنامه «ضیافت آسمان» که اجرای آن را سید جواد هاشمی و ابوالفضل آقاخانی برعهده دارند در نخستین بخش خود مانند شب های قبل میزبان روحانی جوان حجت الاسلام سرلک بود. سرلک به بهانه شب تولد امام حسن مجتبی کریم اهل بیت از کرامت گفت و افزود: برای کریم بودن سه ویژگی لازم است. کریمان به دنبال نیاز افراد محتاج هستند. دوم به فکر آبروی نیازمندان هستند. هیچ وقت غرور آنها را زیر پا نمی‌گذارند و اگر کمکی به کسی می‌کنند پنهانی و در خفا این کار را انجام می‌دهند. نکته سوم این است که شخص کریم خودش را بدهکار نیازمندان می‌داند نه طلبکار او. باید بداند کریم بودن راه رسیدن به خداوند است.

عباس غزالی و مازیار عصری بر بام تهران

عباس غزالی بازیگر جوان و خوش آتیه کشورمان هم میهمان شب گذشته ضیافت آسمانی بود پنجمین شب ضیافت آسمان در بام تهران میهمانان ویژه دیگری نیز داشت. سه ورزشکار در سه رشته مختلف. محمد رضا رودکی مدال آور تیم جودو، امید روانخواه بازیکن باشگاه استقلال و مجید قمری قهرمان پرورش اندام کشور.

مولودی خوانی و اجزای موسیقی توسط مازیار عصری و محمد مطلب از دیگر بخش‌های ویژه برنامه شب گذشته ضیافت آسمان بود.  طبق روال گذشته در انتهای برنامه بر اساس شماره‌هایی که در بسته‌های طرح افطاری ساده در بین مردم توضیع شده بود، مراسم قرعه کشی انجام شد و جایزه سفر به مشهد مقدس به برنده خوش شانس آن هدیه شد.

ویژه‌برنامه ضیافت آسمان از بخش‌های متنوع چون رادیو فرهنگسرا، افطاری ساده و بیش از ۵۰ غرفه متنوع فرهنگی و هنری دیگر تا عید سعید فطر هر شب از ساعت ۱۹ تا ۲۴ در فرهنگسرای بام تهران واقع در ایستگاه شماره یک توچال میزبان شهروندان روزه‌دار است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند از طریق مراجعه به فرهنگسراهای شهر تهران یا پایگاه اینترنتی فرهنگسرای بام تهران و یا تماس با شماره تلفن ۹۶۶۵۹۶۶۵ ثبت نام کرده و ۲ ژتون رایگان مراسم افطاری و ورودیه مجموعه فرهنگی توچال را دریافت کنند. همچنین از تمام فرهنگسراهای پایتخت وسیله ایاب و ذهاب برای حضور در این ضیافت آسمانی مهیا است.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۱۸۳۷ تماس بگیرید و یا به سایت اینترنتی فرهنگسری بام تهران به نشانی bametehran.farhangsara.ir مراجعه کنید.
نظر شما