دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۲
کد خبر: ۸۱۹۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
اعلام برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در آخرین ‌جمعه ماه ‌رمضان
مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری برنامه‌های گسترده این سازمان در روز جهانی قدس با شعار «خط سرخ مقاومت» خبر داد.
«خط سرخ مقاومت» در فرهنگسرای قدس روایت می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی محمدی درباره برنامه‌های سازمان در روز قدس گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته کارکنان سازمان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دوشادوش مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور می‌یابند و ضمن بیعت مجدد با آرمان‏های امام خمینی(ره) جنایت‌های صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنند.
 
وی با اشاره به برپایی فرهنگسرای قدس در ضلع شمال شرقی میدان انقلاب در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، گفت: امسال برنامه‌های گوناگونی برای میزبانی از مردم در روز جهانی قدس با عنوان «خط سرخ مقاومت» طراحی شده که این شعار یادآور مقاومت مردم مظلوم کشورهای اسلامی در مقابل استکبار است؛ جبهه‌ای که امروز از لبنان و سوریه تا یمن در «خط سرخ مقامت» جریان دارد.
 
محمدی با بیان اینکه فرهنگسرای قدس سال ۹۴ با هشت غرفه میزبان شهروندان است، افزود: غرفه خروش بیداری با موضوع فضاسازی و تصویرسازی نمادهای تصویری سران رژیم غاصب صهیونیستی و پرتاب سنگ به نشانه انزجار و نفرت، غرفه قاب حماسه با موضوع کاریکاتور و تصویرگری، ‌خوشنویسی با نگارش شعارهای مردم فلسطین و ‌غرفه تصویر مقاومت شامل طراحی صحنه‌های مرتبط با انتفاضه و عکاسی و چاپ به عنوان یادگاری برای مخاطبان اجرا و نمایشگاه کاریکاتور در مرکز میدان انقلاب برپا می‌شود.
 
مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری گفت: در غرفه کودکانه تصویر رهایی برنامه‌هایی چون نقاشی، کاردستی، اوریگامی، روایتگری و داستانگویی و نمایش عروسکی اجرا و در غرفه دقایقی با قرآن مسابقه و سرگرمی ویژه اعضای خانواده برگزار می‌شود. غرفه‌های هدف پایانی با موضوع تهیه صفحه چوبی مسطح با محتوای هشدار به ابرقدرت‌ها و برگزاری مسابقه دارت و غرفه حدیث مقاومت با موضوع قیام مردم فلسطین میزبان نوجوانان است.
نظر شما