دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۷
کد خبر: ۸۱۹۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان منتشر شد؛
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از مردم روزه‌دار ایران اسلامی برای اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در متن این بیانیه آمده است:

ملت قهرمان ایران همپای مسلمانان سراسر جهان امسال در حالی راهپیمایی روز جهانی قدس را پرشورتر از هر سال برگزار می‌کند که خط مقدم مبارزه با مستکبران و زورگویان دنیا از کرانه‌های غربی رود اردن در سرزمین‌های اشغالی فلسطین مظلوم به مرزهای یمن منتقل شده است.

مشت‌های گره‌کرده مسلمانان روزه‌دار در آخرین جمعه ماه رمضان ۱۴۳۶ قمری و ۱۳۹۴ شمسی علاوه بر محکوم کردن جنایت‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل، به سوی رژیم جنایتکار آل سعود پرتاب می‌شود که مدتی است روی رژیم صهیونیستی را در آدمکشی و جنایت سفید کرده و کودکان و زنان مظلوم یمن را به میهمانی بمب‌ها و موشک‌های آمریکایی فراخوانده است. بی‌تردید پیام این مشت‌ها و فریادها تا آن سوی مرزها هم می‌رود و شبکه پوشالی داعش را به لرزه درمی‌آورد.

ملت همیشه در صحنه ایران در آخرین روزهای خردادماه در تشییع جنازه باشکوه ۲۷۰ شهید دوران دفاع مقدس نشان داد همچنان به آرمان‌های امام و شهیدان وفادار است و برای احقاق حق مسلمانان حتی با دست‌های بسته به امر ولی فقیه مجاهده و مبارزه می‌کند. پیام آن روز باشکوه تاریخ معاصر انقلاب در کنار پیام حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امید به رهایی و آزادی را هماره در دل مستضعفان جهان زنده نگه می‌دارد.

مدیران و کارکنان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن دعوت از مردم روزه‌دار ایران اسلامی برای اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، همراه و همپای همگان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند و بیعت دوباره خود را با آرمان‏های حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پرشورتر از همیشه به نمایش می‌گذارند.

نظر شما