پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۰
کد خبر: ۸۱۹۷۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس:
فرهنگسرای قدس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در میدان انقلاب با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری میزبان مردم روزه دار پذیرای شهروندان است و با استقبال گسترده ای مواجه شده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در راهپیمایی روز جهانی قدس، فرهنگسرای قدس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری پذیرای مردم است.

غرفه خروش بیداری با موضوع فضاسازی و تصویرسازی نمادهای تصویری سران رژیم غاصب صهیونیستی و پرتاب سنگ به نشانه انزجار و نفرت، نگارگذر کاریکاتورهای برگزیده جشنواره های جهانی با موصوع مردم مظلوم فلسطین در میدان انقلاب برپا شده است.

غرفه خوشنویسی با نگارش شعارهای مردم فلسطین و ‌غرفه تصویر مقاومت شامل طراحی صحنه‌های مرتبط با انتفاضه و عکاسی و چاپ به عنوان یادگاری برای مخاطبان اجرا و نمایشگاه کاریکاتور نیز با استقبال مواجه شده است.

همچنین در فرهنگسرای قدس میدان انقلاب اسلامی تئاترهای خیابانی با موضوع انتفاضه و فلسطین در حال برگزاری است. در غرفه کودکان هم برنامه‌هایی چون نقاشی، کاردستی، اوریگامی، روایتگری و داستانگویی و نمایش عروسکی اجرا می شود.

تهیه صفحه چوبی با محتوای هشدار به ابرقدرت‌ها با عنوان غرفه‌ هدف پایانی نیز یکی دیگر از غرفه های فرهنگسرای قدس است و برگزاری مسابقه دارت و غرفه حدیث مقاومت با موضوع قیام مردم فلسطین میزبان نوجوانان است.

فرهنگسرای قدس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ضلع شمال شرقی میدان انقلاب با عنوان «خط سرخ مقاومت» که ایادآور مقاومت مردم مظلوم کشورهای اسلامی در مقابل استکبار است میزبان شهروندان روزه دار است.
مطالب مرتبط
نظر شما