دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۸
کد خبر: ۸۱۹۷۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
فرهنگسرای قدس در سال‌ آینده در سطحی وسیع‌تر برگزار می‌شود
محمود صلاحی با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس روز آگاهی بخشی درباره زورگویی و ظلم رژیم صهیونیستی است درباره فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری در این روز گفت: فرهنگسرای قدس با تمرکز بر فعالیت‌های فرهنگی هنری در سال آینده در سطحی وسیع‌تر برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حاشیه راه‌پیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در فرهنگسرای قدس گفت: سرنوشت مبارزه مردم فلسطین با روز قدس گره خورده است و روز جهانی قدس روز زورآزمایی ملت‌ها با استکبار است.
 
محمود صلاحی با بیان اینکه هر سال تلاش می‌کنیم تا مردم دنیا هرچه بیشتر این روز را بشناسند، افزود: حضور مردم در این روز جهانی به نفع جبهه استکبارستیزی است و روز قدس روز آگاهی بخشی درباره زورگویی و ظلم رژيم صهیونیستی است. خوشبختانه امروزه اعلام پشتیبانی از مردم فلسطین و انزجار از رژیم صهیونیستی از کشورهای اسلامی فراتر رفته و همه مردم آزاده و حق جوی جهان در روز قدس مشارکت می‌کنند و رژیم صهیونیستی در میان ملت‌ها اعتباری ندارد.
 
صلاحی با اشاره به برگزاری فرهنگسرای قدس با شعار خط مقاومت سرخ در میدان انقلاب گفت: فعالیت‌های فرهنگی هنری مطلوبی در ایستگاه‌های فرهنگسرای قدس برای مردم روزه‌دار تدارک دیده شده است که در سال آینده این فعالیت‌ها در سطحی وسیعتر و با مخاطب بیشتری انجام خواهد شد.

مطالب مرتبط
نظر شما