دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۷
کد خبر: ۸۱۹۷۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
به همت فرهنگسرای انقلاب اسلامی انجام شد
فرهنگسرای انقلاب اسلامی در سی و هفتمین سالروز قدس، مجموعه برچسب «روز قدس» را طراحی و در اختیار کاربران شبکه اجتماعی تلگرام قرار داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این طرح‌ها که از مجموعه برنامه‌های فرهنگسرای انقلاب اسلامی با عنوان خط سرخ مقاومت است، شامل ۱۶برچسب (استیکر) است، به موضوعاتی چون هم پیمانی داعش و اسرائیل، محکومیت جنایت‌های آل سعود و حمایت از مردم مظلوم منطقه می‌پردازد. مجیدخسروانجم کاریکاتوریست ایرانی است که این مجموعه برچسب‌ها را طراحی کرده است.
 
مجموعه آثار گرافیکی «خط سرخ مقاومت» از دیگر فعالیت‌های این فرهنگسرا است. این بسته در قالب ۲۲ قطعه کاریکاتور و ۴ قطعه پوستر در شبکه‌های اجتماعی توزیع شده است.
    
پوسترهای «خط سرخ مقاومت» حاصل تلاش محمود بازدار، مهدیار جعفری، حامد مغروری، محمدحسین مویدی و مرجانه رنجبر است. بهرام ارجمندنیا، عباس ناصری، علی میرایی، حمیدرضا مصیبی، مهدی عزیزی، محمدرضا ثقفی پویا عبدلی، رسول آذرگون و مجید خسرو انجم طراحی کاریکاتورهای این مجموعه را عهده‌دار بوده‌اند. برای دیدن این مجموعه می‌توانید به نشانی https://instagram.com/p/42QzefhBBP مراجعه کرده یا صفحه redline.resistance را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال کنید.
نظر شما