دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۷
کد خبر: ۸۱۹۸۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
دختران و پدران برگزیده منطقه چهارده، در جشنواره «شهر خدا» علاوه بر بازدید از برج میلاد، مهارت‌های ارتباطی «دختر و بابا» را فرا می‌گیرند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، الهه توکلیان رییس خانه فرهنگ شکوفه گفت: در بهار سال جاری، در قالب طرح «زندگی به سبک دخترانه» کارگاه‌های آموزشی در ۶ ناحیه منطقه چهارده با حضور روان‌شناسان و استادان مجرب دانشگاه و کارشناسان حوزوی برای پدران و دختران ۱۴ تا ۱۸ ساله برگزار شد.
 
به گفته توکلیان در مرحله دوم این طرح، ۱۶۰ نفر از «پدران و دختران» برگزیده که در مرحله اول، در سلسله نشست‌های آموزشی در دبیرستان‌های دخترانه منطقه شرکت داشتند با حضور در جشنواره «شهر خدا» در برج میلاد که روز شنبه ۲۰ تیرماه از زمان اذان مغرب و صرف افطاری ساده آغاز می‌شود حجت الاسلام برمایی در قالب کارگاه آموزشی رابطه «دختر و بابا»، تاثیر آن بر زندگی آینده دختران و نقش حمایتی و دوستانه پدران را تشریح می‌کند.
  
رییس خانه فرهنگ شکوفه اضافه کرد: در این برنامه به دل نوشته‌های برتر دختران به پدرانشان، که در مرحله اول این طرح از سطح منطقه چهارده جمع آوری شده است جوایزی اهدا می‌شود و یک عدد لوح فشرده نرم افزار عفاف و حجاب که مباحثی پیرامون زندگی دختران، سلامت، اوقات فراغت دختران و همچنین آسیب‌های دنیای مجازی است به تمامی دختران داده می‌شود.
 
وی همچنین یاد آور شد: دختران به همراه پدرانشان علاوه بر بازدید از برج میلاد از غرفه های «محله زندگی» جشنواره شهر خدا، شامل غرفه‌های رسم زندگی، مینیمال زندگی من، کارگاه خانواده، نمایشگاه کتاب زندگی، مشاوره خانواده و باشگاه همسران جوان تهران نیز دیدن می‌کنند.
برچسب ها: منطقه ۱۴
نظر شما