يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۰
کد خبر: ۸۲۰۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
بیست و پنجمین برگ از «ماه ۲۰» ورق خورد
بیست و پنجمین ویژه‌برنامه «ماه ۲۰» با حضور اصغر نقی‌زاده در فرهنگسرای ولا برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سر و صدا طبق روزهای گذشته از هر سمت فرهنگسرای ولا شنیده می‌شد و در سمت ایستگاه‌های کودک هیاهویی بر پا بود. کم کم آفتاب غروب کرد و خانواده‌ها با وسایل افطار دست در دست هم با عشق و محبت وارد فرهنگسرا می‌شدند.
 
با اینکه هنوز برنامه‌های صحنه‌ای فرهنگسرا آغاز نشده بود جمعیت به سمت صحنه اجرا آمده بودند.
انگار برنامه‌ها لو رفته بود و جمعیت از حضور اصغر نقی‌زاده بازیگر توانمند صحبت می‌کردند. به زمان شروع برنامه‌ها رسیدیم صندلی‌ها پر شد و جمعیت و خانواده ها روی چمن نشستند.
 حضور اصغر نقی‌زاده در ویژه‌برنامه «ماه ۲۰»
با قرائت قرآن توسط علی کاظمی و پخش سرود ملی برنامه آغاز شد و مجری برنامه علیرضا پناهی مانند شب‌های گذشته روی سن حاضر شد و سلام و احوال پرسی گرمی با مخاطبان انجام داد.
با حضور کارشناس مذهبی برنامه حجت‌الاسلام صنیعی موضوع برنامه به سمت یاد و خاطره شهدا سوق پیدا کرد و در خصوص اینکه ولو با ذکر صلوات و فاتحه‌ای شده آن‌ها را یاد کنید سخنرانی کرد.
با معرفی مجری برنامه محسن دهقان برای نمایش تقلید صدا روی صحنه آمد و از خواننده‌هایی مثل رضا صادقی، محمد علیزاده و.... تقلید صدا انجام داد.
 حضور اصغر نقی‌زاده در ویژه‌برنامه «ماه ۲۰»
بعد از پایان تقلید صدا اصغر نقی‌زاده بازیگر توانمند که چهره محبوبی دارد روی صحنه آمد. اصغر نقی‌زاده با اشاره به متن‌های بازیگری که در فیلم‌ها می‌گوید، گفت: همه متن‌هایی که در سریال‌های خود می‌گویم بر گرفته از خاطره‌های جبهه و جنگ خودم است.
این هنرمند با توجه به مقایسه شبکه‌های اجتماعی و جنگ بیان کرد: همین کارهایی که شبکه‌های اجتماعی الان انجام می‌دهند در زمان جنگ نیز گروه بعثی انجام می‌دادند آن زمان جوانان رفتند با این گروه‌ها جنگیدند.
در بخش بعدی برنامه خواننده جوان هومن شیبانی روی صحنه حاضر شد و چند قطعه اجرا کرد که مورد استقبال همه قرار گرفت. در بخش بعدی برنامه مسابقه‌ای شاد توسط مجری برنامه برای برگزار شد که در آخر به نفرات برتر جوایزی اهدا شد. زمزمه دعای فرج و سلامتی امام زمان(عج) پایان بخش برنامه بود که همه حاضران همراه با مجری برنامه خواندند و در آرامش فرهنگسرای ولا را ترک و به سمت خانه‌های خود راهی شدند.
 حضور اصغر نقی‌زاده در ویژه‌برنامه «ماه ۲۰»
ویژه‌برنامه «ماه ۲۰» در شب‌های ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۱ تا ۲۴ در دو بخش نمایشگاه و برنامه‌های صحنه با حضور قاریان ممتاز قرآن کریم، کارشناسان مذهبی، مداحان و هنرمندان به نشانی شهر ری، میدان نماز، فرهنگسرای ولا برگزار می‌شود و روزانه علاوه بر ارایه برنامه‌های ویژه در غرفه‌ها برنامه‌‌های متفاوت و متنوع به شهروندان منطقه ارائه می‌شود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۳۷۰۵۰۵  تماس و یا به تارنمای فرهنگسرا به نشانی  www.vela.farhangsara.ir مراجعه کنند.
برچسب ها: فرهنگسرای ولا
نظر شما