دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۴
کد خبر: ۸۲۰۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
دریچه ای رو به فرهنگ و ادب فارسی
فرهنگسرای گلستان، با هدف تکریم و پاسداشت گویش‌ها، آداب و رسوم، سنت‌ها، و فرهنگ ایرانی سلسله کارگاه های آموزشی را با عنوان «محفل داستان» برگزار می‌کند.
محفل داستان در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شودبه گزارش ستاد خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ این کارگاه‌ها به منظور ارتقای دانش و مهارت اعضای کارگاه داستان نویسی و کمک به پرورش استعداد و خلاقیت جوانان زیر نظر محمدرضا گودرزی نویسنده و منتقد داستان تا پایان  تابستان سه شنبه هر هفته، ساعت 15  برگزار می‌شود.

زاویه دید، راوی، زبان، گره‌افکنی، کاربردهای صحنه‌پردازی در شخصیت پردازی مقوله‌هایی هستند که در این کارگاه به آنها پرداخته می‌شود و در کنار آن نمونه داستان‌هایی از ادبیات ایران و جهان با جنبه‌های فوق نقد و بررسی خواهند شد.
گودرزی مدرس این کارگاه از نویسنده‌های پرکار ایرانیست که تا به حال هفت مجوعه داستان کوتاه از او منتشر شده است. مجموعه «پشت حصیر» به قلم او برگزیده بنیاد گلشیری و انجمن منتقدان مطبوعات بوده است.
علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند 23 تیرماه از ساعت 15  به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه و برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره تلفن 7784376 تماس بگیرند.

نظر شما