دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۷
کد خبر: ۸۲۰۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می‌کند
ویژه برنامه «لبخند بهشتی» با هدف ترویج فرهنگ مهربانی و تکریم ایتام امروز میهمان ضیافت لبخند عزیزانی است که زیبایی لبخندشان تداعی کننده بوی خوش بهشت است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه لبخند بهشتی با همکاری شهرداری منطقه ۱۰ تهران و کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط فرهنگسرای عطار نیشابوری در بوستان تهرانی سه‌شنبه ۲۳ تیرماه ساعت ۲۲ برگزار می‌شود.
  
در این برنامه که با مراسم ویژه افطاری و شام برگزار می‌شود هنرمندان گروه موسیقی سنتی ضرب آوا، گروه ورزشی باستانی و گروه نمایش روزنه  برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا می‌کنند. در این ویژه‌برنامه که با حضور جمعی از هنرمندان، ورزشکاران و مسئولان شهری برگزار می‌شود به قید قرعه به سه نفر از شرکت‌کنندگان کمک هزینه زیارت مشهد مقدس تعلق می‌گیرد. از بخش‌های ویژه این برنامه تجلیل از جوان موفق منطقه مسعود اصلاحی دانشجوی دکترا است.
 
مبالغی که توسط شهروندان و نیکوکاران جمع‌آوری می‌شود به یتیمان و خانواده‌هایشان اهدا می‌شود.
شما می‌توانید با حضور در منطقه ۱۰ تهران واقع در خیابان قزوینی، بعد از دو راهی قپان، خیابان بنکدار بوستان تهرانی در این جشن که در ماه خدا، ماه بخشش و مهربانی برگزار می‌شود شرکت کنید و در کار خیر به انداره خود سهیم باشید.
برچسب ها: فرهنگسرای عطار
نظر شما