پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۶
کد خبر: ۸۲۰۶۲
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
همزمان با عید فطر ‌فرهنگسراهای خاوران، بهمن، رازی، اشراق و فرهنگسرای موقت بام تهران با برگزاری جشن مغفرت و ارائه ویژه‌برنامه‌های صحنه‌ای با استفاده از جلوه‌های فرهنگی هنری گوناگون در برنامه‌ای شاد و سرگرم‌کننده میزبان شهروندان است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با برگزاری ویژه برنامه جشن مغفرت در پنج فرهنگسرای پایتخت به استقبال عید فطر می‌رود.
 
فرهنگسرای خاوارن در منطقه ۱۵ و جنوب شرقی تهران از دو شب گذشته این برنامه را با اجرای علی ضیا آغاز کرده است و امشب نیز در سالن سوم خرداد فرهنگسرای خاوران پذیرای شهروندان است. 
برگزاری جشن مغفرت در ۵ فرهنگسرای پایتخت
این برنامه با اجرای علی ضیا، اجرای موسیقی توسط مازیار عصری، شعر خوانی صابر خراسانی، تواشیح گروه محراب و حضور هنرمندان برجسته تلویزیونی، سخنرانی مذهبی، استندآپ کمدی برگزار خواهد شد.
 برگزاری جشن مغفرت در ۵ فرهنگسرای پایتخت
جمعه شب نیز در فرهنگسرای موقت بام تهران در ایستگاه یک توچال با برپایی غرفه‌های متنوع فرهنگی و برنامه ویژه صحنه‌ای شامل اجرای موسیقی، مسابقه‌ و سرگرمی میزبان شهروندان است.

همچنین شنبه بیست و هفتم تیرماه فرهنگسراهای بهمن، رازی و اشراق جشن مغفرت را با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی برای شهروندان برگزار می‌کنند.
علاقه‌مندان برای حضور می‌توانند به فرهنگسرای بهمن واقع در انتهای بزرگراه نواب، ضلع جنوبی میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای رازی واقع در میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی و فرهنگسرای اشراق به نشانی فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره مراجعه کنند.


برچسب ها: جشن مغفرت
نظر شما