چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۵
کد خبر: ۸۲۰۸۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
نمایشگاه نقاشی «مفهوم در پیچیدگی» امیر نادری تا 2 مرداد در گالری شماره یک فرهنگسرای ابن سینا برگزار می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ فرهنگسرای ابن سینا نمایشگاه نقاشی «مفهوم در پیچیدگی» امیر نادری  را از تاریخ 29 تیر به مدت یک هفته  از ساعت 17 در گالری شماره یک خود برگزار می کند.

امیرنادری دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری که از سال 1387 به طور تجربی روش نوین نقاشی را شروع کرده، احساسات را با خطوط و رنگ ها نشان می دهد که هر کدام از خاطره ای روزانه سرچشمه گرفته و در این رهگذر می تواند مخاطبان خاص خود را پیدا کند. این روش یعنی مفهوم در پیچیدگی و به اختصار به آن پیچارت Pichart گفته می شود.

مجموعه طرح های مفهوم در پیچیدگی، نقاشی هایی با روش و حرف های خاص هستند از اتفاقات روزمره و از مشاهدات افراد در اجتماع نشأت گرفته است. این طرح ها هریک به نوعی خطوطی هستند که حرف می زنند و احساسات را با حرکات منحصر به فرد خود به نمایش می گذارند. این طرح ها نیاز به اندکی تامل داشته و هر فرد با شرایط و احوال درونی خود، پیام خطوط را درک می کند.

سال 1392 کتاب مفهوم در پیچیدگی این هنرمند به چاپ رسید که شامل مجموعه ای است از نقاشی های همراه با جملات قصار. کتابی با نقاشی های سیاه و سفید که برای هر روز حرفی برای گفتن دارد.

در کارنامه هنری نادری ارائه مجموعه‌ای از آثار نقاشی دیواری در دانشکده های هنری و مراکز فرهنگی و کسب مقام در مسابقات متعدد هنری به چشم می خورد.

علاقه‌مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه که تا 2 مرداد ادامه دارد به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس فاز یک خیابان ایران زمین شمالی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8-88366366 تماس بگیرند.

نظر شما