شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۸
کد خبر: ۸۲۰۹۵
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
همراه با گشایش شعبه قیطریه انجمن خوشنویسان؛
همزمان با افتتاح شعبه قطیریه انجمن خوشنویسان در فرهنگسرای ملل آثار استادان برجسته خوشنویسی در نگارخانه این فرهنگسرا به نمایش درآمد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه «رسم ماندگار» به مناسبت آغاز به کار شعبه قیطریه که به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱ و انجمن خوشنویسان ایران در فرهنگسرای ملل دایر شده، با نمایش آثار خوشنویسان برجسته ایران افتتاح شد.
  
در این برنامه استادان برجسته خوشنویسی از جمله غلامحسین امیرخانی، حمید عجمی، علی شیرازی، امیراحمد فلسفی و جواد بختیاری حضور داشتند که در پایان این برنامه از آنها با اهدای لوحی از جانب انجمن خوشنویسان ایران تقدیر شد. 
«رسم ماندگار» با نمایش آثار برجسته خوشنویسی برگزار شد

  «رسم ماندگار» با نمایش آثار برجسته خوشنویسی برگزار شد
انجمن خوشنويسان ايران از سال ۱۳۲۹ با تلاش استادان بزرگی چون زنده‌ياد سيدحسين ميرخانی و ديگر استادان نظير شادروان علي‌اکبر کاوه، ابراهيم بوذري و سيدحسن ميرخاني با اهتمام زنده‌ياد دکتر مهدي بياني محقق و استاد دانشگاه و مدیریت زنده‌یاد خسرو زعیمی با همکاري وزارت فرهنگ و هنر وقت تاسيس و راه‌اندازی شد.
  «رسم ماندگار» با نمایش آثار برجسته خوشنویسی برگزار شد
به مناسبت افتتاح شعبه انجمن خوشنویسان در فرهنگسرای ملل آثار برتر هنر خوشنویسی از استادان امیرخانی، جواد بختیاری، علی شیرازی، حمید عجمی، حسین غلامی، مهدی فلاح و امیراحمد فلسفی نیز با عنوان «رسم ماندگار» به مدت یک هفته در نگارخانه این فرهنگسرای به نمایش درمی‌آید.
  
علاقه‌مندان به خوشنویسی و استفاده از این دوره‌ها می‌توانند همه روزه برای ثبت نام به واحد آموزش فرهنگسرای ملل به نشانی بزرگراه صدر، بوستان قیطریه، مراجعه کنند یا با شماره 22671718 داخلی ۱۱۸ تماس بگیرند.
برچسب ها: فرهنگسرای ملل
نظر شما