يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۶
کد خبر: ۸۲۱۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
پاتوق مستند این هفته فرهنگسرای رسانه با نمایش و نقد و بررسی مستند «وودی آلن» به کارگردانی رابرت وید برگزار می‎شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این نشست سه‌شنبه 6 تیر ساعت 18:30 در سالن اجتماعات فرهنگسرای رسانه با حضور سعید قطبی‎زاده  کارشناس برنامه و علاقه‌مندان سینمای مستند، برگزار خواهد شد.
 
وودی آلن که همیشه سعی کرده زندگی خصوصی اش را از چشم های کنجکاو پنهان نگه دارد برای نخستین بار اجازه داده دوربینی از زندگی او و فرایند خلاقه را به تصویر بکشد.
 
مستند «وودی آلن» روایتی از زندگی این کارگردان صاحب نام آمریکایی است که رابرت وید کارگردان فیلم توانسته است در 6 جلسه گفت‌وگو و با گذران روزها و هفته‌های متعدد با وودی آلن، مروری هرچند اجمالی اما اختصاصی بر زندگی و خلاقیت هنری او داشته باشد.
 
کارگردان این امکان استثنایی را یافت که سر صحنه تهیه برخی فیلم های وودی آلن ظاهر شود و از او فیلم بگیرد. اجازه ای که او تا کنون به کسی نداده است. آلن همچنین به روبرت واید اجازه داد که در خانه‌اش در منهتن برود و از مراحل مختلف نوشتن تا ادیت کارهایش از او فیلمبرداری کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران خیابان گل نبی خیابان ناطق نوری مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22888681 تماس بگیرند.
نظر شما