دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۸
کد خبر: ۸۲۲۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
مهلت شرکت در مسابقه طراحی شخصیت کارتونی یک روز تمدید شد
ساعت ۲۴ امشب ۱۱ مرداد ماه، آخرین مهلت ارسال آثار در مسابقه طراحی شخصیت کارتونی است و این زمان تمدید نخواهد شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مهلت شرکت در اولین دوره مسابقه طراحی شخصیت کارتونی، 11 مرداد به پایان می‌رسد و علاقمندان می‌توانند تا ساعت 24 امشب، ثبت نام خود را تکمیل کنند.

مسابقه طراحی شخصیت کارتونی با توجه به لزوم جایگزینی شخصیت‌های کارتونی ایرانی اسلامی به جای شخصیت‌های غیرایرانی در محصولات و کالاهای فرهنگی و آموزشی، از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود که کلیه طراحان، تصویرگران و علاقه‌مندان می‌‌توانند در آن شرکت کنند.

هدف از برگزاری این مسابقه برگزیدن شخصیت‌هایی جذاب و با هویت ایرانی اسلامی، تولید مجموعه‌های پویانمایی برای معرفی شخصیت‌ها، تجاری‌سازی شخصیت‌ها جهت استفاده از آن‌ها در محصولات آموزشی و فرهنگی، تولید محصولات آموزشی و فرهنگی با اتکا به توانایی‌های جامعه‌ی هنری کشور است.

آخرین فرصت شرکت در مسابقه طراحی شخصیت کارتونی

برای برگزیدگان در این مسابقه جوایز ویژه‌ای از جمله دو سکه‌ تمام بهار آزادی برای نفر اول، یک سکه‌ بهار آزادی برای نفر دوم و نیم سکه‌ بهار آزادی برای نفر سوم در نظر گرفته شده است.

اسامی پذیرفته‌شدگان روز 25 مرداد 1394 از سوی موسسه نشر شهر اعلام خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل برگه ثبت نام می‌توانند به نشانی iranchr.ir مراجعه کنند.
نظر شما