دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۲
کد خبر: ۸۲۲۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
نگارخانه لاله برگزار می‌کند:
نشست نقد و بررسی آثار نمایشگاه «من ۴، ریشه‌ها» سه‌شنبه ۱۳ مرداد با حضور آرمان استپانیان و محمد مترجم‌زاده در نگارخانه لاله برگزار می‌شود.
نشست نقد و بررسی «نمایشگاه من ۴، ریشه‌ها»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نشست که با حضور آرمان استپانیان و محمد مترجم‌زاده برگزار می‌شود ضمن گفت‌وگو در خصوص عکاسی معاصر و بسترهای آن، آثار هنرمندان شرکت کننده در «نمایشگاه من ۴، ریشه‌ها» نقد و بررسی می‌شود.
 
«نمایشگاه من ۴، ریشه‌ها» عنوان نمایشگاهی است که تاکنون سه دوره از آن با حضور هنرمندان جوان حوزه تجسمی و با انتخاب آثار توسط جاوید رمضانی برگزار شده است. چهارمین نمایشگاه گروهی «من» با موضوع «ریشه‌ها» با حضور ۱۱ هنرمند از تاریخ ۲ مرداد ۹۴ در نگارخانه لاله آغاز شد.
 
مسعود جزنی، حامد حکیمی، علی یحیایی، نگین فیروزی، نیلوفر تقی‌پور، مریم روشن‌فکر، زینب ثقفی، مریم اسدی، امیر کوشامنش، بهراد شریفی، سحر افتخار‌زاده با آثار خود در این نمایشگاه حضور دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت دراین برنامه روز سه‌شنبه ۱۳ مرداد ساعت ۱۶ تا ۱۸ به نگارخانه لاله واقع در خیابان فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۹۶۰۴۹۲ تماس بگیرند. 

این نمایشگاه تا ۱۸ مردادماه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۹ ادامه خواهد داشت.
نظر شما