يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۰
کد خبر: ۸۲۲۷۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بر حضور حداکثری خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و برنامه‌سازان تصویری و شنیداری در فرهنگسرای رسانه و تبدیل این فرهنگسرا به پاتوقی برای اهالی رسانه تاکید کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به همراه معاونان و مدیران کل سازمان در بازدید دوره‌‌ای از مراکز فرهنگی هنری پایتخت از فرهنگسرای رسانه، موسسه تصویر شهر و پردیس ملت در منطقه ۳ بازدید کرد.
 
محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نشست پایانی این بازدید در جمع کارکنان فرهنگسرای رسانه و موسسه تصویر شهر با اشاره به اینکه شهرداری‌ها در کشورهای توسعه یافته متولی اصلی فرهنگ شهر هستند، گفت: شهرداری تهران در ۱۰ سال اخیر امکانات فرهنگی و هنری خوبی را فراهم کرده است و سازمان‌های مختلف شهرداری نگاه ویژه‌ای به مسئله فرهنگ دارند.
 
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با بیان اینکه موسسه تصویر شهر باید نقش فعالی در عرصه تولید فیلم و سریال ایفا کند، افزود: فیلم‌های تولیدی این موسسه علاوه بر تمرکز بر موضوع سبک زندگی باید نگاه ویژه‌ای به مدیریت شهری و فعالیت‌های آن داشته باشد.
 
ساخت پارکینگ طبقاتی برای پردیس ملت
وی پردیس سینمایی ملت را مجموعه‌ای متفاوت و تاثیرگذار در شهر تهران دانست و تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی، طراحی و نمای متفاوت این پردیس سینمایی و مجاورت آن با بوستان ملت موجب شده تا پردیس ملت از ظرفیت بالایی برخوردار باشد؛ بزرگترین مشکل این مجموعه سینمایی کمبود ظرفیت پارکینگ است که بررسی‌ها برای طراحی و ساخت پارکینگ طبقاتی برای این مجموعه در حال انجام است.
 
فرهنگسرای رسانه تبدیل به پاتوق اهالی رسانه شود
صلاحی با اشاره به اینکه از فرهنگسراهای خاص که دارای ماموریت‌های مشخص هستند انتظار می‌رود در حوزه تخصصی‌شان خدمات ویژه‌ای ارائه کنند، افزود: فرهنگسرای رسانه باید پاتوق اهالی رسانه باشد و همه فعالان رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب باید در این رسانه آمد و شد داشته باشند؛ برنامه‌هایی نظیر جلسه‌های هفتگی و ماهانه رسانه، نقد رسانه و تجلیل از اهالی رسانه باید در دستور کار قرار گیرد و انتظار داریم تا یک ماه آینده این مهم عملی شود.
 
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با اشاره به فضای فرهنگی فرهنگسرای رسانه و در موافقت با پیشنهادهای رئیس فرهنگسرا برای تغییر و بهبود آن افزود:‌ فروشگاه کتاب این فرهنگسرا ظرفیت ویژه‌ای دارد و نیازمند تبلیغ بیشتر است؛ همچنین افزایش فضای قرائت‌خانه کتابخانه فرهنگسرا و راه‌اندازی سینما در فرهنگسرا نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.
 
پردیس ملت در مجاورت بوستان ملت در خیابان ولی‌عصر(عج) و فرهنگسرای رسانه در خیابان پاسداران، خیابان گل‌نبی، خیابان ناطق‌نوری واقع است.



مطالب مرتبط
نظر شما