دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۶
کد خبر: ۸۲۳۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
کانون فرهنگسرای خاتم در ادامه نشست‌های تحلیل فیلم‌های با رویکرد ایران هراسی و اسلام هراسی، نشست نقد و بررسی فیلم‌های «آرگو» و «هوم لند» را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در نشست  سینما و جنگ نرم  فیلم «آرگو» و سریال آمریکایی «هوم لند» (سرزمین مادری) که هر دو ضد ایرانی هستند مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

نشست «سینما و جنگ نرم » با حضور بابک معماری نویسنده، منتقد و تحلیلگر فیلم، کارشناس ارشد سینما و تئاتر و کارگردان بیش از 20 فیلم برگزار می‌شود. عباس شفق نیز کارشناس دیگر این برنامه است.
ابتدا این نشت شرح تاریخچه فیلم‌ها با موضوع ایران هراسی است و سپس با پخش بخش‌هایی از این دو فیلم برای هنرمندان و فعالان فرهنگی، از زوایای هنری، تکنیک، فیلمنامه و محتوا این فیلم‌ها نقد و بررسی می‌شوند.

فیلم آرگو با هدف تحریف ماجرای تسخیر لانه جاسوسی ساخته شده است و سریال هوملند (سرزمین مادری) نیز سریالی ضد ایرانی با محوریت اسلام هراسی است که ابتدا با مبحث مبارزه با تروریسم و در ادامه به بحث رابطه ایران و آمریکا و مذاکرات آنها  می‌پردازد.

نشست «سینما و جنگ نرم» با همکاری پایگاه بسیج هنرمندان و حلقه صالحین بسیج منطقه 18 روز پنج شنبه 15 مردادساعت 21 در محل پایگاه بسیج شهید حسن زمانی به نشانی یافت آباد ، میدان الغدیر، مسجد الغدیر برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند باشماره 66207068 تماس بگیرند.
برچسب ها: فرهنگسرای خاتم
نظر شما