دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۵
کد خبر: ۸۲۳۲۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
«طلا یا بلا» عنوان مسابقه کتبی ارتقای فرهنگ نظافت و بهداشت اجتماعی 15 تا 30 مرداد ماه از سوی کتابخانه پرتو برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مسابقه «طلا یا بلا» به منظور ارتقای فرهنگ نظافت و بهداشت اجتماعی و با تاکید بر کاهش تولید زباله و تفکیک زباله از مبدا به همت کتابخانه پرتو برگزار می‌شود. این مسابقه بر اساس بروشوری با محتوای مربوط به پسماند و نحوه مدیرت آن برگزار می‌شود. این بروشور در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و مخاطبان پس از مطالعه آن می‌توانند به پرسش‌های مطرح شده پاسخ مناسب دهند.

برشور مسابقه «طلا یا بلا» شامل مطالب متنوعی از جمله انواع پسماند، کدام پسماندها خطرناکند، پسماندهای خطرناک خانگی را مدیریت کنیم، جداسازی پسماند، پسماند تَر، پسماند خشک، کم‌ حجم سازی پسماندهای خانگی، رطوبت زدایی و کاهش تولید پسماند است.
آشنایی با مدیریت زباله در مسابقه «طلا یا بلا »

کتابخانه پرتو این مسابقه را با مشارکت شهرداری ناحیه یک منطقه 22 برگزار  می‌کند و علاقمندان می‌توانند تا 30 مرداد ماه در آن شرکت کنند. این کتابخانه  به نشانی شهرک گلستان، میدان اتریش، بوستان نسترن و با شماره تلفن 44759495 میزبان شهروندان است.
نظر شما