دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۸
کد خبر: ۸۲۳۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
با داوری کیوان ساکت، کیخسرو پورناظری و بابک ربوخه برگزار می‌شود:
فرهنگسرای بهمن چهارمین جشنواره تک‌نوازان شهر تهران را با هدف معرفی و ترویج موسیقی اصیل و غنی ایرانی برگزار می‌کند.
چهارمین جشنواره تكنوازان شهر تهرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ چهارمین جشنواره تک‌نوازان شهر تهران با مشارکت آموزشگاه وزیری و با تمرکز بر دو بخش تار و سه تار برگزار می‌شود.
 
هیأت انتخاب متشکل از حشمت عطایی، وحید رستگاری و حمید حسن‌پور آثار جمع‌آوری شده توسط دبیرخانه جشنواره را نقد و بررسی می‌کند و نفرات برگزیده را برای حضور در مرحله نهایی به هیأت داوران متشکل از کیوان ساکت، کیخسرو پورناظری و بابک ربوخه معرفی می‌کند.
 
اختتامیه این جشنواره با حضور اهالی و دوستداران موسیقی اصیل ایرانی برگزار می‌شود؛ نفرات برگزیده در حضور هیأت داورن و به صورت زنده با هم به رقابت می‌پردازند و به نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود از سوی دبیرخانه جشنواره به هنرمندان موسیقی اصیل و سنتی ایران زمین اهدا خواهد شد.

هنرمندان نوجوان و جوان سراسر کشور تا پانزدهم شهریورماه مهلت دارند آثار خود را شامل فیلمی از تک‌نوازی تار و سه تار به دبیرخانه این جشنواره به نشانی انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن، واحد موسیقی، سالن سنجری،  صندوق پستی 1811843643 ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55058894 تماس بگیرند.
برچسب ها: فرهنگسرای بهمن
نظر شما